دلیل رنگ قرمز بودن آیفون 7 + عکس

0 861

دلیل رنگ قرمز بودن آیفون 7 + عکس

مدتی پیش شایعه‌ای مبنی بر عرضه نسخه قرمز رنگ آیفون 7 توسط اپل منتشر شده بود که کمی دور از واقعیت به نظر می‌رسید اما این شایعه ساعاتی پیش به حقیقت پیوست. امروز یکم فروردین 96 اپل بی‌ سر و صدا بدون برگزاری مراسم خاصی، نسخه قرمز رنگ پرچمدارانش یعنی آیفون 7 و 7 پلاس را در وب‌سایت خود معرفی کرد. آیفون 7 قرمز با نام رسمی iPhone 7 (PRODUCT) RED از لحاظ سخت‌افزاری تفاوتی با سایر رنگ‌ها ندارد و فقط رنگ بدنه آن به قرمز تغییر پیدا کرده است.

 

رنگ قرمز بودن آیفن 7,آیفن 7,

 

همانند دیگر محصولات (PRODUCT (RED اپل ، بخشی از سود ناشی از فروش آیفون 7 و 7 پلاس قرمز از سمت این شرکت به صندوق جهانی حمایت از ایدز واریز می‌شود و در واقع خریداران این نسخه از آیفون کمک شایانی به مبارزه جهانی با بیماری ایدز می‌کنند. آیفون‌ 7 و 7 پلاس قرمز همانند رنگ جت‌بلک در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی به فروش می رسند و فاقد نسخه 32 گیگابایتی هستند. خوشبختانه نسخه قرمز همانند جت‌بلک به راحتی خط و خش نمی‌گیرد و مانند رنگ‌های مات از استحکام بالایی برخوردار است. امکان سفارش آیفون 7 قرمز از سه روز دیگر میسر می‌شود.

 

 

رنگ قرمز بودن آیفن 7,آیفن 7,

 

 

اپل امروز عضو جدیدی را به سری آیفون 7 خود اضافه کرد: نسخه قرمز رنگ آیفون 7. این کمپانی پیشتر قاب های محافظ قرمز رنگی را برای آیفون های خود عرضه کرده بود، اما این نخستین بار است که گوشی آیفون در رنگ قرمز عرضه می شود. این محصول جدید از پوشش آلومینیومی قرمز رنگ برخوردار است و حاصل همکاری اپل و کمپانی RED است. در ادامه با تک شات همراه باشید.

 

رنگ قرمز بودن آیفن 7,آیفن 7,

 

 

تیم کوک، مدیرعامل اپل در این خصوص اظهار کرده است:


معرفی این نسخه خاص از آیفون در رنگ جذاب قرمز، برجسته ترین محصول قرمز رنگ ماست که به مناسبت گرامیداشت همکاری ما با کمپانی RED عرضه شده و بیصبرانه در انتظار رساندن آن به دست مشتریان خود هستیم.همکاری اپل و RED همچنین شامل جذب سرمایه برای کمک به تحقیقات در خصوص بیماری ایدز می شود که از طریق طرح های قرمز رنگ محصولات و اپلیکیشن ها صورت خواهد گرفت. اپل چندی پیش در بزرگداشت روز جهانی ایدز اپ استور و اپلیکیشن های برگزیده خود را به رنگ قرمز درآورد.

 

 

رنگ قرمز بودن آیفن 7,آیفن 7,


اپل در آخرین سری آیفون های خود رنگ جدید مشکی براق را معرفی کرد و در سری قبلی آیفون های خود نیز رنگ رزگلد را در آیفون 6اس عرضه کرد. رنگ قرمزی که امروز معرفی شد نیز احتمالا زیباترین رنگی است که در آیفون 7 و 7 پلاس دیده شده و احتمالا از روز 24 مارس، 4 فروردین، در دو مدل 128 و 256 گیگابایتی و به قیمت 749 دلار عرضه خواهد شد.

 

دلیل رنگ قرمز بودن آیفون 7 + عکس

3/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Hqkm
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.