اکبر عبدی به همراه محمد علیزاده در برنامه سه ستاره + عکس

0 249

اکبر عبدی به همراه محمد علیزاده در برنامه سه ستاره + عکس

اکبر عبدی با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود به همراه خواننده عزیز کشورمان محمد علیزاده صفحه شخصی خود را بروز کرد. پس از دریافت مدرک دیپلم از سال 1358 با نمایش های آماتوری فعالیت هنری اش را آغاز کرد و سپس در سال 1362 به تلویزیون رفت و در مجموعه محله بروبیا (داریوش مؤدبیان، 1363) و بازم مدرسه ام دیر شد (1365) خود را به عنوان بازیگری مستعد خلاق شناساند.

 

اکبر عبدی به همراه محمد علیزاده در برنامه سه ستاره,اکبر عبدی,محمد علیزاده

 

برنامه سه ستاره احسان عليخانى عزيز در كنار محمد عليزاده خواننده خوب كشور

 

اکبر عبدی به همراه محمد علیزاده در برنامه سه ستاره,اکبر عبدی,محمد علیزاده

 

با جنجال بزرگ خود را به عنوان بازیگر نقش های کمیک شناساند. جنجال بزرگ 6 سال پس از تولید به نمایش عمومی درآمد و عبدی در آن فاصله در فیلم های مردی که موش شد، اجاره نشین ها، گراند سینما و ای ایران بازی کرد، که نقش او در همه این فیلم ها کمدی بود.در اجاره نشین ها، ای ایران، مادر و دلشدگان (علی حاتمی) و هنرپیشه قابلیت های خود را در ایفای نقش های متنوع کمدی اثبات کرد. همین قابلیت موجب شد که عبدی در سفر جادویی هم نقش کودکی خود را ایفا کند و هم نقش میانسالی اش را، همینطور در آدم برفی در دو نقش مردانه و زنانه توانایی هایش را نشان داد.

 

آهنگ جدید محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده ویکی پدیا محمد علیزاده دانلود محمد علیزاده البوم جدید محمد علیزاده ویکی صدا سال های اخیر را میتوان سال های رشد موسیقی ایران نام نهاد ، در این میان خواننده های پاپ بسیار عالی و حرفه ای با صداهای دلچسب و زیبا وارد عرصه هنر شدند ، از این میان می توان به محمد علیزاده ، مهدی یراحی ، شادروان مرتضی پاشایی و …. اشاره کرد .

 

اکبر عبدی به همراه محمد علیزاده در برنامه سه ستاره + عکس

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/ere4
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.