بیتا سحرخیز با لباس سنتی زیبا + عکس

0 613

بیتا سحرخیز با لباس سنتی زیبا + عکس

بیتا سحرخیز بازیگر زن ایرانی با به اشتراک گذاشتن عکس زیبایی از خود در لباس سنتی که در کنار سفره هفت سین خود نشسته بود عید را تبریک گفت.متولد 21 آذر 1361 در تهران است. مدرک کارشناسی دبیری ابتدایی را گرفته ولی شغل اصلیش بازیگری است.از آثار بیتا سحرخیز در سینما می‌توان انعکاس، هم‌خانه، فقط چشم‌هاتو ببند و نسکافه داغ داغ اشاره کرد. ضمن اینکه در تلویزیون کارهای راه بی‌پایان و ترانه مادری را در کارنامه دارد.

 

بیتا سحرخیز با لباس سنتی زیبا,بیتا سحرخیز

 

٩٦ مبارك
سالي سرشار از سلامتي، دلخوشي و موفقيت برايتان آرزومندم

 

بیتا سحرخیز با لباس سنتی زیبا,بیتا سحرخیز

 

او در ادامه پیرامون توقف و ادامه تصویربرداری این سریال بیان کرد:«پیش از این اتفاق، تصمیم گروه بر تعطیلی یک هفته بود که با توجه به این رخداد چند روزی جلو افتاد و اکثر گروه سازنده و بازیگری به تهران آمده اند.»بهشتی در پایان درباره شروع مجدد تصویربرداری اظهار داشت:«بنا به تصمیم گیری گروه سازنده و اگر مشکل خاصی برای بیتا سحرخیز رقم نخورد، سه تا چهار روز دیگر کار را شروع خواهیم کرد.»

 

فعالیت خود در سینما را با فیلم فقط چشمهایت را ببن در سال 1385 که توقیف شد شروع کرد. سپس با معرفی امین تارخ در سریال راه بی پایان سال 1386 در نقش مینا بازی کرد، این سریال سکوی پرتاب وی بود، سپس حضور در سریال پرطرفدار ترانه مادری در سال 87 شهرت وی را به اوج رسانید.شغل دیگه ای ندارم، عکاسی رو خیلی دوست دارم یاد بگیرم، ولی نه به عنوان یک شغل بلکه به عنوان اینکه دوست دارم هنر دیگری رو تو زندگیم تجربه بکنم و فقط برای اوقات فراغت خودم

 

بیتا سحرخیز با لباس سنتی زیبا + عکس

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/kZxp
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.