جدید ترین عکس منتشر شده از شهاب حسینی در پشت صحنه شهرزاد2

0 351

جدید ترین عکس منتشر شده از شهاب حسینی در پشت صحنه شهرزاد2

شهاب حسینی بازیگر معروف مرد ایرانی با منتشر کردن عکسی از خود در پشت صحنه شهرزاد2 صفحه شخصی خود را بروز کرد. وی به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند. تا کنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و درآلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است.

 

جدید ترین عکس منتشر شده از شهاب حسینی در پشت صحنه شهرزاد2, پشت صحنه شهرزاد2, شهرزاد2,شهاب حسینی

 

وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت. حسینی درسال 1386 برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال 1387 در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. جدایی نادر از سیمین از دیگر آثار مورد توجه اخیر او در عرصه بازیگری است که مورد توجه منتقدین و مردم قرار گرفت .

 

جدید ترین عکس منتشر شده از شهاب حسینی در پشت صحنه شهرزاد2, پشت صحنه شهرزاد2, شهرزاد2,شهاب حسینی

 

در چند برنامه دیگر هم مانند بر پا بر پا، به رنگ صبح، سایه روشن و… به عنوان مجری حضورداشت، با سریال خانواده پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال 1386 برای فیلم محیا از جشنواره بین المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال 1387 در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

 

جدید ترین عکس منتشر شده از شهاب حسینی در پشت صحنه شهرزاد2

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/sE0R
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.