عکس جالب پوریا پورسرخ درکنار مرد آهن ربا

0 327

عکس جالب پوریا پورسرخ درکنار مرد آهن ربا

پوریا پورسرخ بازیگر مرد ایرانی با به اشتراک گذاشتن عکسی جالب از خود در کنار مرد آهن ربا درخواست کرد که فاتحه اي نثار روح بزرگ علي معلم و حسن جوهرچي و باقي عزيزان شود و اینکه سال نو را پیشاپیش تبریک گفت.متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

 

پوریا پورسرخ,عکس جالب پوریا پورسرخ درکنار مرد آهن ربا,پوریا پورسرخ درکنار مرد آهن ربا,

 

امسال هم تموم شد با همه اتفاقاي خوب و بدش… نميخوام با ياداوري اتفاقات بد كام كسي رو تلخ كنم ،،ميخوام به اتفاقاي خوب اشاره كنم كه بهترينش حضور شما دوستان و همراهان گلم بود كه هميشه و در همه حال كنارم بوديد … ممنونم از تك تكتون كه هميشه و به هر مناسبت از دور و نزديك من رو حمايت كرديد…اميدوارم لايق محبتتون باشم…ممنون ميشم با خوندن اين پست فاتحه اي نثار روح بزرگ علي معلم و حسن جوهرچي و باقي عزيزاني كه امسال مارو تنها گذاشتن ،داشته باشيم

 

پيشاپيش سال نو مبارك و بدونيد كه مثل اين دو تا آدم آهني غول پيكر پشتم به شما گرمه و رو شما حساب ميكنم… درود به تك تك دوستااااااام و دوستدارااااام

 

پوریا پورسرخ,عکس جالب پوریا پورسرخ درکنار مرد آهن ربا,پوریا پورسرخ درکنار مرد آهن ربا,

 

بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

و پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی در مجموعه های ساخت ایشان فرار بزرگ و وفا دعوت شد. پوریا پورسرخ در سال 1385 با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان چهره ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

 

عکس جالب پوریا پورسرخ درکنار مرد آهن ربا

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/XAw6
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.