تیپ خاص و زیبای لیلا حاتمی در سال جدید + عکس

0 226

تیپ خاص و زیبای لیلا حاتمی در سال جدید + عکس

لیلا حاتمی بازیگر زن ایرانی با به اشتراک گذاشتن عکس زیبایی از تیپ خاص و زیبای خود سال جدید را تبریک گفت. وی در نهم مهر 1351 به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود. او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. در دانشگاه پلی تکنیک تهران (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در 1375 تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت.

 

تیپ خاص و زیبای لیلا حاتمی در سال جدید,لیلا حاتمی

 

 

قول بدین امسال زیبا و بلند بخندید سال نو مبارک

 

عکس لیلا حاتمی در سال جدید 1396

 

تیپ خاص و زیبای لیلا حاتمی در سال جدید,لیلا حاتمی

 

اولین حضورش در سینما در نقش کودکی کمال‌الملک (در فیلم «کمال الملک» به کارگردانی پدرش علی حاتمی) بود. در سال 1370 در فیلم دلشدگان که آن هم ساختهٔ پدرش علی حاتمی بود ایفای نقش کرد. پس از آن در 1375 برای اولین بار در یک کار سینمایی در فیلمی که کارگردان‌اش پدرش نبود (فیلم لیلا از داریوش مهرجویی) نقش یک زن نازا را ایفا کرد و برای آن دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را گرفت. فیلم موفق دیگر او آب و آتش بود که در آن نقش یک زن روسپی (مریم) را به خوبی اجرا کرد. بازی آتیلا پسیانی زوج و پسر عموی مریم از نکات درخشان دیگر فیلم بود.

 

در تمرینات تئاتر منهای دو داوود رشیدی بسیار خوش درخشید اما به دلیل بیماری مجبور خارج شدن از تیم شد.در سال1389 به همراه اصغر فرهادی و چندی از بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین به جشنوارهٔ فیلم برلین دعوت شد ولی به هر دلیلی که برخی آن را بازی در فیلم بعدیش (پله اخر) می‌دانند در اختتامیه شرکت نکرد.

 

تیپ خاص و زیبای لیلا حاتمی در سال جدید + عکس

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/lufi
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.