رامبد جوان در آخرين روز ضبط خندوانه + عکس

0 309

رامبد جوان در آخرين روز ضبط خندوانه + عکس

رامبد جوان با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود به همراه رفقاى خوبش در آخرين روز ضبط خندوانه صفحه شخصی خود را بروز کرد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

 

رامبد جوان در آخرين روز ضبط خندوانه,رامبد جوان,خندوانه

 

آخرين روز ضبط خندوانه! با رفقاى خوبم. همه حسابى خسته ان ولى حال هممون خوبه. خوب باشين همتون

 

رامبد جوان در آخرين روز ضبط خندوانه,رامبد جوان,خندوانه

 

در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد

مجموعه در همین حوالی و فیلمنامه اولیه سریال تولدی دیگر دو اثری بودند که جوان در کسوت نویسنده آنها را تجربه کرد اما هنوز با چهره شدن فاصله بسیار داشت.می توان گفت تا دو سال بعد از خانه سبز، پرنده بخت جوان پروازی نداشت تا این که یک نقش چند وجهی در “کت جادویی” (به کارگردانی محمد حسین لطیفی) شانس دوباره ای به وی بخشید. این سریال داستان پسری سرخوش و تهی دست بود که بعد از وقوع برخی اتفاقات صاحب یک کت جادویی شده که بی وقفه از جیب های آن پول نقد سرازیر می شود. .

 

رامبد جوان در آخرين روز ضبط خندوانه + عکس

4/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/ism7
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.