جدید ترین عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش در روز مادر

0 419

جدید ترین عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش در روز مادر

شبنم قلی خانی بازیگر معروف ایرانی با به اشتراک گذاشتن عکس زیبایی از خود به همراه مادر گرامی اش صفحه شخصی خود را بروز کرد. وی زادهٔ (19 آبان 1356 در تهران، بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند.شبنم قلی‌خانی در 19 آبان 1356 در تهران زاده‌شد.شبنم فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود.

 

 شبنم قلی خانی,عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش,عکس شبنم قلی خانی,

 

روز مادر و روز زن بر تمام زنان سرزمينم مبارك ، از وقتي مادر شدم قدر مادرمو بيشتر از قبل ميدونم خدا سايه همه مادر ها رو بالاي سر بچه ها نگه داره و اونهايي كه به رحمت خدا رفتن هم روحشون شاد باشه ممنون از حمايتتون بهترين هديه براي من همه شما عزيزاني هستيد كه من رو لايق راي هاتون دونستيد

 

 شبنم قلی خانی,عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش,عکس شبنم قلی خانی,

 

عالیت بازیگری را در سال 1997 با بازی در تئاتر آنتیگونه آغازنمود. قلی‌خانی برای اجرای آنتیگونه در تئاتر شهر تهران روی صحنه رفت و موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و شهریار بحرانی از او در فیلم سینمایی مریم مقدس استفاده‌کرد.  قلی‌خانی در این فیلم سینمایی نقش مریم، مادر عیسی مسیح را ایفاکرد.  داستان این فیلم مربوط به بارداری مریم و سوء ظن مردم نسبت به او است. در سال 1381، شبنم در فیلم عطش در نقش ندا ایفای نقش کرد و با بازیگرانی چون بهرام رادان، فریبرز عرب‌نیا و شهرام حقیقت‌دوست هم‌بازی‌شد.  وی در سال 1384، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت. او در این مجموعه به همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل و آتیلا پسیانی درخشید. 

 

جدید ترین عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش در روز مادر

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/GU0j
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.