چهار نفری شدن شیلا خدادا + عکس

0 335

چهار نفری شدن شیلا خدادا + عکس

شیلا خدادا بازیگر ایرانی با منتشر کردن عکس از بچه نوزاد دوم خود خدا را شکر کرد . (زاده 14 آبان 1359 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال 1375 وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال 1378 فارغ‌التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت.

 

چهار نفری شدن شیلا خدادا,شیلا خدادا,

 

تولد زیباترین هدیه خداوند است که مانند سروشی روح بخش به زندگی نور امید مى دمد خدايا سپاس از هديه زيبايت
شديم چهارتا (اول فروردين نود و شش)

 

چهار نفری شدن شیلا خدادا,شیلا خدادا,

 

در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه وی، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است.با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد

 

چهار نفری شدن شیلا خدادا,شیلا خدادا,

 

:بعداز اینکه بینی اش را عمل کردم ودیدم خیلی خوب شده؛گفتم خودم با ایشان ازدواج کنم!(می خندد)به هرحال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند.طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم که اشتراکاتی داریم،به همین دلیل معاشرت هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم.بعد از مدت کوتاهی هم به دلیل اینکه هیچکدام مان به معاشرت های طولانی و آشنایی های کشدار معتقد نبودیم،تصمیم به ازدواج گرفتیم.از طرف دیگر خانواده هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودند وهمین مارابه اینکه زندگی مشترک تشکیل بدهیم،تشویق می کرد.بنابراین خیلی زود بانظر موافق مادونفر و خانواده هایمان،ازدواج کردیم.

 

چهار نفری شدن شیلا خدادا + عکس

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/CvQI
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.