واکنش جالب بنیامین بهادری به ممنوع التصویری علی ضیا

2 286

واکنش جالب بنیامین بهادری به ممنوع التصویری علی ضیا

چندی پیش علی ضیا یکی از مجریان توانمند و پرطرفدار تلویزیون ایران ممنوع التصویر شد و این اقدام صدا و سیما با حاشیه ها و انتقاداتی از طرف برخی از هنرمندان و بازیگران مواجه شد. در این مطلب از سایت روزگار به جزئیات خبر واکنش بنیامین بهادری به این موضوع پرداخته ایم. با ما همراه باشید

 

benyamin-rouzegar.com

بعد از اتفاقات و حواشی مختلفی که پیرامون مجری تلویزیون رخ داد، هنرمندان عرصه‌های مختلف مانند نیوشا ضیغمی در جهت حمایت از علی ضیا در صفحه شخصی شان صحبت های زیادی انجام دادند.

بهادری خواننده جوان پاپ هم یکی دیگر از هنرمندانی بود که در خصوص ممنوع الکاری ضیا واکنش نشان داده و نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت نبود.

این خواننده در صفحه شخصی خود درباره مجری نگون بخت اینطور نوشت

 

به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

این برادر خوبم هر بلایى که سرم اومد تو این مدت، صبح زود خودشو مى رسوند خونه مون و هر کارى از دستش بر مى اومد انجام مى داد.  تنها کارى که امروز از دستم برمی آید این است  که با بارانا برویم کاشان پیش عمو على.

جالب است که این پست در مدت زمان کوتاهی چیزی نزدیک به 43 هزار 600 بار توسط مردم و هواداران این خواننده دیده و پسندیده شد. ضمن اینکه بالغ بر 3 هزار و 700 نفر نیز در زیر این مطلب به اشتراک گذاشته شده نظرات مختلف و مثبتی در جهت حمایت از علی ضیا ارایه دادند

 

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/5CEJ
ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. isa می گوید

    سلام وب عالي داريد ببخشيد استفاده از مطالب شما با ذكر منبع مورد ندارد با تشكر

    1. admin می گوید

      با ذکر منبع موردی ندارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.