جنجال عکس های رئیس جمهور کرواسی در کنار ساحل

538

جنجال عکس های رئیس جمهور کرواسی در کنار ساحل

رئیس جمهور کرواسی خانم کالیندا کیتاروویچ است که به تازگی شایعات زیادی در رابطه با عکس های وی با لباس زیر در لب ساحل در فضای مجازی پخش شده است.همچنین رئیس جمهور جوان و پرحاشیه کرواسی عصر امروز وارد تهران شد.

 

رئیس جمهور کرواسی

 

«کالیندا کیتاروویچ» رئیس جمهور 47 ساله کرواسی عصر امروز در صدر یک هیئت بزرگ تجاری برای دیدار با مقامات عالیرتبه کشورمان وارد تهران شد. این در حالی است که چند سال پیش اشتباه گرفته شدن او با یک مدل آمریکایی و عکس‌هایی که در فضای مجازی به وی نسبت داده‌شد، شهرتی غیر‌متعارف را برای این بانوی صاحب‌منصب به همراه داشت. بسیاری از کاربران فضای مجازی هنوز هم او را با یک مدل آمریکایی اشتباه می‌گیرند.

 

رئیس جمهور کرواسی

 

کیتاروویچ اولین رئیس جمهور زن کرواسی و در عین حال، جوانترین رئیس جمهوری است که تاکنون در این کشور به این مقام دست یافته است. وی فارغ‌التحصیل زبان انگلیسی و اسپانیایی در مقطع کارشناسی است و در سال 2000 میلادی کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته روابط بین‌الملل از دانشگاه علوم سیاسی زاگرب دریافت کرد

 

کیتاروویچ متولد 29 آوریل 1968 و چهارمین رئیس جمهور کرواسی است. وی سابقه عضویت در پارلمان کرواسی و تصدی وزارت امور خارجه این کشور و همچنین معاونت دبیرکلی ناتو را نیز در کارنامه دارد. وی در سال 2008 نیز از سوی رئیس جمهور سابق کرواسی به عنوان سفیر این کشور در آمریکا انتخاب شد.

 

رئیس جمهور کرواسی

 

کیتاروویچ با بالا رفتن از پله‌های ترقی سرانجام در سال 2015 خود را مهیای ورود به رقابت‌های ریاست‌جمهوری کرواسی کرد و با طرح وعده‌های اقتصادی فراوان توانست در 19 فوریه 2015 با کسب 50.5 درصد مجموع آرا در این انتخابات پیروز شود.

وی در سال 1996 با «جاکوب کیتاروویچ» ازدواج کرد و دارای دو فرزند 12 و 14 ساله است. همسر وی در سال 2010 متهم به استفاده شخصی از اموال دولتی شد و او مجبور شد برای خلاصی از این اتهام، تمام هزینه‌های این سوءاستفاده را پرداخت کند.

 

رئیس جمهور کرواسی

 

وی علاوه بر زبان کرواتی به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و پرتقالی مسلط است و در دوران تحصیل از او تحت عنوان یک دانش‌آموز و دانشجوی نخبه و مستعد نام برده شده است. رئیس‌جمهور جوان کرواسی به دلیل ظاهر خود همواره مورد توجه رسانه‌ها و از حواشی زیادی در محافل خبری جهان و  شبکه‌های اجتماعی برخوردار بوده است. وی در مقطعی به دلیل انتشار عکس‌های نامتعارف از او در اینترنت در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت. کیتاروویچ حتی یکبار نیز در حین تفریح در ساحل از سوی عکاسان با یک مدل معروف زن آمریکایی اشتباه گرفته شد.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/6aoJ
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.