معرفی سایت همسریابی و ازدواج موقت معتبر و مجاز رسمی رایگان

2 895

معرفی سایت همسریابی و ازدواج موقت معتبر و مجاز رسمی رایگان

سایت همسریابی ثبت نام در سایت همسریابی تبیان ثبت نام در سایت همسان گزینی تبیان آدرس ثبت نام در سایت همسان گزینی سایت همسریابی رایگان آیا در ایران سایت همسریابی مجاز وجود دارد؟ با هما همراه باشید تا تنها سایت همسریابی مجاز در کشور که دارای مجور رسمی است را معرفی کنیم

 

سایت همسریابی,ثبت نام در سایت همسریابی تبیان,سایت همسریابی رایگان,سایت همسریابی مجاز

 

معرفی سایت همسریابی معتبر


رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه در حالیکه برخی افراد با ثبت‌نام در سایت‌های همسریابی به دنبال سوژه‌های مناسب برای ازدواج هستند، گفت: متاسفانه شاهد هستیم که تعداد زیادی از افرادی که در این سایت‌ها ثبت‌نام می‌کنند به دنبال دوستی، ازدواج موقت، ازدواج دوم و حتی سوء‌استفاده و کلاهبرداری هستند.


سایت همسریابی سرهنگ دوم علی نیک‌نفس با بیان اینکه گردانندگان این سایت‌ها نیز همواره ادعا دارند فعالیت آنها قانونی بوده و مجوز دارند، تصریح‌کرد: حتی برخی از این سایت‌ها گاها پا را فراتر گذاشته و ادعا می‌کنند که آنها برای مشروعیت فعالیت خود در خصوص صیغه و ازدواج موقت از مراجع معظم و معزز تقلید استفتاء نموده و این عزیزان مهر تائید بر فعالیت آنها در فضای سایبر زده‌اند.

 

سایت همسریابی,ثبت نام در سایت همسریابی تبیان,سایت همسریابی رایگان,سایت همسریابی مجاز

 

سایت همسریابی وی افزود: در حالیکه بنا بر استعلام پلیس فتا از دفاتر مراجع عظام تقلید ادعای کذب این سایت‌ها ثابت شده و مشخص گردیده که هدف گردانندگان سایت‌های همسریابی بیش از آن‌ که حل مشکلات ازدواج جوانان باشد، کسب درآمد است و برای آنها اصلا" مهم نیست که در این راه آبروی افراد ثبت‌نام کننده در سایت آنها برود و یا برای این عزیزان از سوی مجرمانی که در این سایت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند مشکلاتی به وجود آید.

 

سرهنگ نیک‌نفس با اشاره تشکیل پرونده‌های متعدد کلاهبرداری و هتک حیثیت مرتبط با ثبت‌نام در سایت‌های همسر‌یابی در پلیس فتا گفت: این امر خود گواه غیر قانونی بودن فعالیت سایت‌های همسر‌یابی بوده و گویای این است که این سایت‌ها با چه انگیزه‌ای فعال شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته پلیس فتا بارها به شهروندان خصوصا بانوان برای ثبت‌نام در این سایت‌ها هشدار داده بود، گفت: ثبت‌نام و فعالیت در این سایت‌ها به هیچ عنوان بدون اطلاع و همراهی خانواده‌ها نباشد و به تنهایی قرار ملاقات‌های حضوری با افراد دیگر در سایت‌ همسر‌یابی نگذارند، زیرا بسیاری از کاربران این سایت‌ها از هویت و مشخصات جعلی استفاده می‌کنند و چهره واقعی و نیات خود را پنهان می‌سازند.

 

سایت همسریابی سرهنگ نیک‌نفس با بیان اینکه تنها یک سایت از سوی سازمان ذیربط تائید شده و مجوز فعالیت در خصوص همسریابی دارد و آن هم سامانه ملی همسان گزینی به آدرس http://hamsan.tebyan.net است، گفت: تنها این سایت تا کنون توانسته است مجوز فعالیت و تائیدیه های لازم را دریافت کند و هیچ سایت دیگری برای فعالیت همسریابی در کشور مجوز ندارد.

 

سایت همسریابی رایگان

 

سایت همسریابی,ثبت نام در سایت همسریابی تبیان,سایت همسریابی رایگان,سایت همسریابی مجاز

 

وی تصریح کرد: "سامانه ملّی همسان گزینی" در سال گذشته رسما و با حضور تنی چند از مسئولین کشوری رونمایی شد، این سایت با همکاری معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش توسط موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان تأسیس گردیده است.

 

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه کاربران می‌توانند از امکانات این سایت استفاده نمایند، ادامه‌داد: این سایت در راستای تسهیل ازدواج راه‌اندازی شده است و عملکرد سایت "همسان‌گزینی" بسیار متفاوت‌تر از سایت‌های همسریابی فاقد مجوز موجود است به گونه‌ای که بر مبنای مدل اسلامی- ایرانی و با توجه به فرهنگ و سنت‌های کشورمان طراحی شده و واسطه‌های ازدواج که افراد مورد اعتماد مردم و خانواده‌ها هستند در این سایت فعالیت می‌کنند.

 

سایت همسریابی سرهنگ نیک نفس یادآور شد: به غیر از این سایت هیچ سایتی مجوز فعالیت ندارد و علاقمندان به هیچ عنوان در دیگر سایت‌ها ثبت‌نام نکنند و اطلاعات خود را در اختیار این سایت‌ها نگذارند.رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از مشکلات کاربران در فضای مجازی به خاطر رعایت نکردن مسائل ایمنی و قوانین است، تاکید کرد: کاربران حتما فعالیت خود حتی در سایت "سامانه ملی همسان گزینی" را برابر با قوانین سایت و زیر نظر کارشناسان سایت انجام دهند و از ارتباطات خارج از این سایت پرهیز کنند تا دچار گرفتاری و مشکلات نشوند.

 

سایت همسریابی وی ادامه داد: حتی ثبت نام در سایت "سامانه ملی همسان گزینی" و آشنایی با گزینه های معرفی شده این سایت حتما با اطلاع و نظر خانواده‌ها باشد.سرهنگ نیک نفس در پایان گفت: پلیس فتا از کلیه کاربران می‌خواهد در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام نمایند.

 

معرفی سایت همسریابی و ازدواج موقت معتبر و مجاز رسمی رایگان

3.5/5 - (12 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/rz0m
ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. احمد می گوید

    سلام

  2. مهدی می گوید

    سلام ادرس شیراز کجاست بیاییم خدمتتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.