هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم + عکس

0 407

هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم + عکس

فیلم سینمائی " نیم " به کارگردانی و تهیه کندگی بهمن کامیار از ٢١ سپتامبر تا ٢ اكتبر در بخش رسمی بیست و چهارمین جشنواره ریندنس انگلستان براي رقابت با دیگر آثار شرکت میکند.مدیریت پخش بین المللی این فیلم با مرجان علیزاده Iran ArtHouse Film) – خانه فیلمهای هنری ایران )؛ است.

 

هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم,فیلم سینمایی نیم,نیم,هستی مهدوی فر

 

جشنواره ریندنس انگلستان مهمترین جشنواره فیلم انگلستان و بزرگترین جشنواره فیلمهای مستقل و هنری اروپا است و تمام فیلمهای بلند و کوتاه شرکت کننده در این جشنواره قابلیت شرکت در جایزه بفتا و فیلمهای کوتاه شرکت کننده در این جشنواره قابلیت ارزیابی در اسکار و بفتا را دارند.الیوت گرو ؛ مدیر و بنیانگذار جشنواره در کنفرانس خبری که در روز 25 آگوست در لندن برگزار شد،اظهار داشته از بین 6250 فیلم ثبت نام شده در این فستیوال حدود 90 فیلم برگزیده شده اند و از ایران تنها دو فیلم در این جشنواره پذیرفته شده است.


این فیلم داستان دختر جوانی بنام "آذر" با بازی هستی مهدوی فر را روايت میکند که در جریان قتل مادرش درگیر ماجراهایی میشود . از عوامل این فیلم می توان به بازیگران: هستی مهدوی ، حسین سلیمانی ، نگار عابدی ، افشین سنگ چاپ، صدرالدین حجازی ، میر طاهر مظلومی ،سام مشايخي، فرشته عروجي با حضور افتخاری آشا محرابی و با هنرمندی فریماه فرجامی ، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان ، مدیر صدابرداری : فرشید کیوانمهر، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی ، موسیقی : آریا عظیمی نژاد، مدیر تولید: رضا بشیری ، مدير برنامه ريزي : فرزاد ظريفي طراح صحنه و لباس: شهرام غدیری فر، طراحي و تركيب صدا:حسین ابوالصدق،تدوین: مستانه مهاجر، تهیه کننده و نویسنده و کارگردان : بهمن کامیار اشاره کرد.همزمان با حضور بین المللی این فیلم پوستر خارجی فیلم نیز که طراحی آن بعهده بهمن کامیار بوده است رونمایی شد.

 

 

هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم,فیلم سینمایی نیم,نیم,هستی مهدوی فر


جانی مک دید آهنگساز و تهیه کننده مشهور بریتانیایی که عضو هیات داوران این دوره از جشنواره است در کنفرانس خبری برنامه ای در خور را اجرا کرده . از جمله فیلمهای شرکت کننده در بخش مسابقه عبارتند از Stephen Fry (Wilde, V For Vendetta), Joanna Lumley (Absolutely Fabulous, The Wolf of Wall Street), Imelda Staunton (Vera Drake, Harry Potter series), Jodie Whittaker (Broadchurch, Attack the Block), Anna Friel (Pushing Daisies, Limitless) and Jack Davenport (Pirates of the Caribbean series, A United Kingdom). در کنار جشنواره برنامه های تولید مشترک و همچنین مستر کلاس های گيلرمو آریاگا فیلمنامه نویس شهیر مکزیکی و نویسنده آثاري چون "عشق سگي" به کارگردانی آلخاندرو اینار

 

هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم + عکس

3.5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/T1dT
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.