آخرین اخبار و زمان پخش برنامه ماه عسل 97 از شبکه 3 سیما

0 322

آخرین اخبار و زمان پخش برنامه ماه عسل 97 از شبکه 3 سیما

ماه عسل 97 هر چه نزدیک به ماه مبارک رمضان می شویم، یکی از اخباری که در صدر خبرها قرار میگیرد، برنامه ماه عسل است که هر ساله بر وی آنتن شبکه سه می رود. این برنامه که یکی از پرمخاطب ترین برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان می باشد با اجرای احسان علیخانی رنگ و بوی تازه تری به خود می گیرد. حال خبر های حاکی از آن می دهد که امسال ماه عسل چند زودتر پخش می شود.

 

ماه عسل 97,جزئیات پخش ماه 97,ساعت پخش ماه عسل 97

 

ماه عسل 97

 

مخاطبان همیشگی برنامه ماه عسل هر ساله و زمانی که به ماه مبارک رمضان نزدیک میشویم پیگیر خبرهای این ویژه برنامه می شوند. و از طریق کانال های مختلف می خواهند متوجه شوند که در سال جدید شیوه برگزاری ماه عسل به چه صورتی خواهد بود.

 

البته همه ی قشنگی این برنامه به این است که بینندگان غافلگیر شوند، برای همین است که خبر های اصلی و مهم به هیچ عنوان از طریق مجری برنامه و یا دستندرکاران آن پخش نمی شود.

 

ماه عسل 97,جزئیات پخش ماه 97,ساعت پخش ماه عسل 97

 

جزئیات پخش ماه 97

 

تنها خبری که در این روز ها منتشر شده است این است که ماه عسل 97 قرار است یکی دو روزی زودتر نسبت به سال های پیش آغاز به کار کند. دلیل این امر هم به پیشواز رفتن بعضی از روزه داران است. ماه عسل هم تصمیم گرفته است برای احترام به این گونه افراد چن روزی زودتر این برنامه را روی آنتن ببرند.

 

خبری دیگر اینکه بر اساس شنیده ها سوژه های این برنامه انتخاب شده است و همکاران علیخانی در صدد هستند تا میان برنامه های خوبی از آنها بسازند. لازم به ذکر است این نوید داده شده است که امسال هم مانند سال های پیش به سوژه های مناسب پاسخ داده شده است.

 

ماه عسل 97,جزئیات پخش ماه 97,ساعت پخش ماه عسل 97

 

ساعت پخش ماه عسل 97

 

نکته قابل توجه اینکه شما بینندگان عزیز می توانید برای ارسال سوژه های مناسب به برنامه از طریق کانال اطلاع رسانی ماه عسل در پیام رسان سروش اقدام کنید. با ورود به کانال توضیحات لازم برای ارسال سوژه را می توانید مشاهده کنید.

 

ماه عسل 97

4.3/5 - (6 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/DPI0
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.