اولین تیزر فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» اولین همکاری ترانه علیدوستی و محمدرضا گلزار منتشر شد

0 411

اولین تیزر فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» اولین همکاری ترانه علیدوستی و محمدرضا گلزار منتشر شد

فیلم مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده، نویسندگی علی احمدزاده و مانی باغبانی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده سال 92 ساخته شد اما به دلیل اصلاحات وارد شده تا امروز فرصت و اجازه اکران پیدا نکرده است.

 

مادر قلب اتمی

آن‌طور که ایلنا گزارش داده، در این فیلم که اولین تجربه همکاری ترانه علیدوستی و محمدرضا گلزار است بازیگانی همچون پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان و رضا بهبودی ایفای نقش کرده‌اند.

 

مادر قلب اتمی

داستان فیلم با مهمانی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.تمام قصه در یک شب میگذرد,همان شبی که یارانه ها را واریز میکنند . شخصیتهای اصلی قصه ما اتفاقا در همان شب تصادف میکنند و نمیتوانند از هیچ کدام از دستگاه های عابربانک,پولی دریافت کنند.این قیلمنامه به قلم علی احمد زاده و مانی باغبانی نوشته شده و ایده های بسیار خلاقانه ای دارد . شاید در نگاه اول,این فیلم تنها یک خط داستانی داشته باشد اما وقتی با آن همراه شویم میبینیم ده ها معضل دیگر را مورد نقد و بررسی قرار داده است .

 
مادر قلب اتمی
سید زاده همچنین گفت : در این فیلم نمادهای ملی و غیر ملی,مسائل بحران خیز و مسائل عادی تر و … به گونه ای در قلب دراماتیک این فیلم سینمایی جاشده اند که توجه مخاطب را به هزار و یک موضوع روزمره جلب میکنند,اما اینبار از یک زاویه نگاه متفاوت که شاید قبلا هرگز با این رویکرد در مورد آن فکر نکرده بودند . این فیلم در واقع نه زمان خاصی دارد و نه مکان مشخصی . می توان گفت یک فضای سوررئال دارد وبا استفاده صحیح از دیالوگ و اتفاقاتی که پشت سر هم رخ میدهند,از ریزترین ماجراها تا یک مسئله مهم مثل انرژی هسته ای را مورد بررسی قرار میدهد.
 
مادر قلب اتمی
این تهیه کننده درباره انتخاب بازیگران این فیلم توضیح داد: ما گزینه های زیادی برای ایفای نقش های مختلف این فیلم داشتیم,اما در نهایت تصمیم گرفتیم بازیگری همچون محمدرضاگلزار را در کنار یک بازیگر دیگر مانند ترانه علیدوستی قرار بدهیم با اینکه ژانر کاری هر دو بسیار متفاوت است,اما اقتضای داستان این چنین بود.
 
مادر قلب اتمی
در این قصه کاراکتری که گلزار آن را بازی میکند از جهان دیگری به این فضا قدم میگذارد و اصلا با وود اوست که داستان وارد تم جدیدی میشود . او در این فیلم بازی بسیار متفاوتی را از خود نشان داده است . 
 
مادر قلب اتمی
بازیگران دیگرمان مانند مهرداد صدیقیان و پگاه آهنگرانی و … با هدف خلاقانه بودن فیلم انتخاب شده اند .
سیدزاده در پایان گفت : در خلاصه داستانی که از این فیلم در خبرها منتشر شده , اینطور آمده که ماجرا با مهمونی کامی شروع میشود,کسی که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.شاید برای مخاطب حرفه ای سینما این سوال پیش بیاید که آیا این فیلم با فیلم قبلی آقای احمدزاده,«مهمونی کامی« ارتباط دارد ,اما باید بگویم هیچ ربطی وجود ندارد و این فیلم یک داستان جداگانه دارد .
 

به گزارش ایران‌آرت، از فردا  فیلم سینمایی مادر قلب اتمی در سینماهای سراسر کشور بعد از 4 سال اکران می‌شود.

 

مادر قلب اتمی

4/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/XfJd
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.