منتظر کلیپ های جدید محسن چاوشی باشید

0 238

منتظر کلیپ های جدید محسن چاوشی باشید

محسن چاوشی کلیپ جدید می سازد سید محمدهادی جمله ای که در قسمت هشتم باعث ناراحتی عده ای از کرمانی ها شد باعث شد که در قسمت 11 به نوعی به سمت دلجویی برویم

 

mohsen chavoshi-rouzegar.com

 

منتظر کلیپ های جدید محسن چاوشی باشید

 

سرمایه گذار سریال «شهرزاد» با اشاره به دیالوگی از این سریال که درباره مردم کرمان در قسمت 11 آورده شده بود بیان کرد که این دیالوگ ها برای دلجویی از مردم کرمان بود.

سیدمحمدهادی رضوی در گفتگویی با اشاره به کلیپ های جدیدی که قرار است در آینده برای سریال شهرزاد آخرین ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی تولید شود، گفت: تاکنون از کلیپ های محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» استقبال خوبی صورت گرفته است و ما در تلاشیم که از قسمت های 14 و 15 کلیپ های جدیدی را تولید کنیم.

 

Taraneh Alidoosti2-rouzegar.com

 

وی درباره دلایل تغییرات در موسیقی و خواننده ها و همچنین ارزیابی از استقبال خواننده‌ها عنوان کرد: علیرضا قربانی و فردین خلعتبری برای مجموعه ما افتخار بودند. ما نظرسنجی هایی داریم و از طریق بازرس هایی که به فروشگاه ها می فرستیم، می توانیم میزان رضایت و فروش آثار را متوجه شویم.

 

توضیحاتی درباره افت کیفیت سریال شهرزاد

 

سرمایه گذار سریال «شهرزاد» همچنین درباره قسمت های اخیر سریال و کاهش جذابیت های داستانی توضیح داد: ممکن است اینطور به نظر برسد که قسمت های اخیر کار افت پیدا کرده است که البته این قسمت ها به نوعی حلقه وصل هستند و موقتا زمینه را برای یک سیر جدید در داستان فراهم می کنند که در قسمت های 12، 13 و 14 می بینیم.

 

رضوی درباره قسمت یازدهم سریال «شهرزاد» و خرابی فنی که بعضی از سی دی های این قسمت در هنگام پخش داشتند، بیان کرد: همه مشتریانی که با سی دی های خراب مواجه شدند، می توانند آنها را برگردانند چراکه این مشکل فنی در بسیاری از آنها مشاهده شد.

 

Taraneh Alidoosti1-rouzegar.com

 

دلجویی از مردم کرمان با اضافه کردن چند دیالوگ

 

وی درباره دیالوگ های بزرگ آقا و یکی از شخصیت های داستان در این قسمت درباره مردم کرمان که در واکنش به اعتراضات کرمانی ها آورده شده بود و به صورت گل درشتی به تعریف و تمجید پرداخته بود، یادآور شد: جمله ای که در قسمت هشتم باعث ناراحتی عده ای از کرمانی ها شد باعث شد که در قسمت 11 به نوعی به سمت دلجویی برویم، من از بعضی دیگر هم شنیده ام که این دیالوگ ها کمی تو ذوق زده است و برجسته شده است با این حال برای دلجویی از مردم کرمان بود.

 

Taraneh Alidoosti-rouzegar.com

 

سرمایه گذار سریال شهرزاد در پایان درباره پیش آمدن اتفاقی که باعث رنجش مردم کرمان شد نیز اظهار کرد: البته دیالوگی که پیش از این باعث رنجش مردم کرمان شد از طرف شیرین بود که نقش یک دختر درباری را دارد که همه چیز را به سخره می گیرد و نباید باعث این رنجش می شد.

 

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/dBmr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.