اولین عکس از پشت صحنه سریال شهرزاد 2

0 290

اولین عکس از پشت صحنه سریال شهرزاد 2

در این پست برای شما عزیزان اولین عکس منتشر شده از پشت صحنه سریال شهرزاد 2 را قرار داده ایم محمد امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین زمان کلید خوردن فصل دوم این سریال در شبکه نمایش خانگی بیان کرد: فصل دوم سریال «شهرزاد» بین یک تا 15 شهریور ماه کلید خواهد خورد.

 

سریال شهرزاد 2

 

 

من و عروس و پسرم، پشت صحنه فصل دوم شهرزاد. بيست و سوم آبان نود و پنج

 

وسواس هایی که حسن فتحی کارگردان سریال دارد یکی از دلایلی است که تولید سریال را کمی به تعویق انداخت چون همه ما ملزم هستیم که کاری باکیفیت به مخاطب عرضه کنیم و در حال حاضر همه شرایط برای تولید سریال آماده است. چالش اصلی فیلمنامه است و از آنجایی که مردم منتظر هستند و برایشان توقعی نسبت به این سریال ایجاد شده، آقای فتحی در تلاش است تا این فصل با کیفیت بهتری از فصل اول تولید شود.

 

سریال شهرزاد 2

 

 

تهیه کننده «شهرزاد» درباره اینکه تاکنون چند قسمت از فیلمنامه سریال آماده شده و قرار است این فصل چند قسمت باشد، توضیح داد: کل شاکه داستان طراحی شده و به نگارش درآمده است و حدود 10 تا 15 قسمت نیز آماده شده است. با این حال هنوز کاملا مشخص نیست که این فصل در چند قسمت نوشته خواهد شد و ممکن است همچنان تغییراتی به وجود بیاید.وی که یکی از سرمایه گذاران سریال «شهرزاد» نیز هست درباره تغییرات قصه در این فصل اظهار کرد: بازیگران اصلی سریال همان شخصیت هایی هستند که در فصل اول حضور داشتند و بنا به مقتضیات داستان بازیگران جدیدی هم به کار اضافه می شوند. لوکیشن های جدیدتری نیز به کار اضافه خواهند شد که بیشتر خارجی هستند.

 

اولین عکس از پشت صحنه سریال شهرزاد 2

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/53ng
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.