استعفای شهاب حسینی از جشنواره فجر رسمی شد

0 147

استعفای شهاب حسینی از جشنواره فجر رسمی شد

شهاب حسینی:اعلام عمومی متن استعفای اینجانب از سمت مشاور دبیر محترم جشنواره‌ی سی وچهارم فیلم فجر، استوار بر این دلیل بود که آن دبیرخانه نیز به اعلام عمومی متن حکم انتصاب در رسانه‌ها بسنده نموده بود.

 

Shahab Hosseini-rouzegar.com

 

متن استعفانامه شهاب حسینی در پی اعلام اخیر دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر، مبنی بر اینکه استعفای شهاب حسینی از طریق رسانه‌ها اعلام شده و متن نامه‌ای به دفتر جشنواره نیامده است بنابراین پذیرفته نیست، این بازیگر متن استعفایش را امروز 20 دی ماه به دبیرخانه‌ی فجر ارایه کرد.

 

در متن استعفای که مدیر برنامه‌ی این بازیگر گذاشته خطاب به محمد حیدری آمده است:

 

«اعلام عمومی متن استعفای اینجانب از سمت مشاور دبیر محترم جشنواره‌ی سی وچهارم فیلم فجر، استوار بر این دلیل بود که آن دبیرخانه نیز به اعلام عمومی متن حکم انتصاب در رسانه‌ها بسنده نموده بود. علی ای‌حال، به منظور رسمیت بخشی به اعلام موضع پیشین، بدینوسیله، با اعلام مجدد استعفای خود از سمت مشاور دبیر محترم جشنواره‌ی سی و چهارم، توفیق فعالان عرصه‌ی فرهنگ و هنر را از خداوند خواستار هستم که در پناه عنایت آن متعال، قدم‌هایمان به سوی تعالی باشد.»

 

Shahab Hosseini1-rouzegar.com

 

شهاب حسینی چندی پیش به دلیلِ آنچه "نبود نگاهی نو و اندیشه‌ای تازه" در جشنواره فیلم فجر عنوان کرده، از سمتِ خود به‌عنوان مشاور این رویداد سینمایی استعفا کرد.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/6qxX
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.