ماجرای تصادف باران کوثری از زبان خودش

318

ماجرای تصادف باران کوثری از زبان خودش

او امسال با دو فیلم لانتوری و هفت ماهگی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و باران کوثری می‌گوید: خیلی به سیمرغ فکر نمی‌کنم و همین که در جشنواره حضور دارم برایم کافیست

 

baran kosari1-rouzegar-com

 

نام باران کوثری امسال پیش از آن که برای حضورش در دو فیلم درجشنواره‌ی امسال خبرساز شود، با خبر تصادفی که در طول دوران فیلمبرداری یکی از کارهایش اتفاق افتاد،بر سر زبان‌ها افتاد.حالا اما باران کوثری دوران نقاهتش را طی کرده و صبح دیروز در مراسم نشست خبری اولین فیلمش در جشنواره امسال، یعنی «هفت ماهگی» حاضر شد.در حاشیه‌ی این نشست با او درباره‌ی کارهای امسالش در جشنواره و نقشی که در فیلم در «هفت ماهگی» بازی می‌کند، صحبت کوتاهی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 

شما در این فیلم نقش یک زن باردار را بازی می‌کنید که در طول قیلم شاهد بهانه‌گیری‌ها و رفتارهای عصبی از جانب او هستیم. برای نزدیک شدن به این شخصیت چه کاری انجام دادید؟ما با زنان باردار و متخصصان زنان و زایمان صحبت کرده بودیم. چرا که درباره‌ی زنان باردار و مخصوصا کسانی که تجربه‌ سقط جنین دارند، مساله‌ی هورمون‌‌زدگی پیش می‌آید که باعث رفتارها، آشفتگی‌ها، پریشانی‌ها، رفتارهای عصبی و بهانه‌گیری‌هایی که در طول فیلم می‌بینیم، می‌شود. هم آقای علیمردانی قبل از نوشتن این فیلمنامه و هم ما قبل از شروع کار فیلم برداری تحقیقات زیادی در اینباره انجام داده بودیم.

 

baran kosari2-rouzegar-com

 

به نظرتان جشنواره‌ی امسال با جشنواره‌های قبلی چه تفاوتی دارد؟

 

امسال جشنواره‌ی سالم‌تری داریم. به نظرم وزارت فرهنگ و ارشاد به سمت سالم‌سازی جشنواره رفته است. سالم‌سازی به معنای حذف نیروهایی که هیچ ارتباطی به وزارت ارشاد ندارند. به نظر من این مهم‌ترین کاری است که دولت جدید در زمینه‌ فرهنگی انجام داده است. امیدوارم حضور این نیروها هر سال کمتر شود تا به هیچ برسد.

 

شما امسال با دو فیلم «لانتوری و هفت ماهگی» در جشنواره‌ی امسال حضور دارید که تا الان «لانتوری» در اکران‌های مردمی با توجه بسیار زیاد مردم مواجه شده است. فکر می‌کنید امسال هم جزو نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین باشید؟

 

خیلی به سیمرغ فکر نمی‌کنم و همین که در جشنواره حضور دارم برایم کافیست. سیمرغ مهم است ولی نه نامزد شدن برای سیمرغ نشانه‌ی مساله‌ی خاصی است و نه نامزد نشدن برای آن.

 

baran kosari-rouzegar-com

 

باران کوثری در طول فیلمبرداری «هفت ماهگی» دچار سانحه‌ای شدید که باعث نگرانی عوامل فیلم شد. ضایعه‌ای که در اثر این تصادف برای شما به وجود آمد، کاملا بهبود یافته است؟بله من در طول فیلمبرداری دچار حادثه‌ی تصادف شدم. اما الان هیچ مشکلی ندارم و حالم کاملا خوب است.

 

ماجرای تصادف باران کوثری از زبان خودش

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/D1Do
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.