پشت صحنه برنامه ماه عسل امسال چه خبر است؟

0 194

پشت صحنه برنامه ماه عسل امسال چه خبر است؟

اخبار برنامه ماه عسل 96 | جزییات پخش برنامه ماه عسل رمضان 1396

احسان علیخانی و برنامه ماه عسل 96

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟

مثل هر سال دوستداران برنامه ماه عسل نیز منتظر شروع آن در این ماه هستند و امسال هم مثل سالهای گذشته احسان علیخانی مسئولیت این برنامه را دارد تا مثل هر سال مهمان خانه ها در ماه مبارک رمضان سال 96 باشد:

‎احسان علیخانی که عهده‌دار اجرای برنامه "ماه عسل"، ویژه برنامه لحظات افطار شبکه سه سیماست، این روزها مشغول اجرای دکور و کارهای باقی مانده در زمان اندکی است که در اختیار دارد. 
‎هر سال دم دمای غروب و نزدیک به لحظات پرشور افطار، یک برنامه نظر مخاطبان را به سمت خود جلب می‌کند. شاید اولین سالی که این اتفاق رقم خورد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این برنامه بتواند، ده سال دوام بیاورد و مخاطبان میلیونی را در لحظات افطار پای تلویزیون بنشاند.
 

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟
‎شکل اولیه "ماه عسل" با عنوان برنامه "جزر و مد" در سال 84 و بعد از آن 85 به روی آنتن شبکه سه سیما رفت و احسان علیخانی اجرای این برنامه‌ها را برعهده داشت، اما بعد از این دو سال خود احسان علیخانی تصمیم گرفت، سکان‌دار این کشتی باشد و با همراهی یک تیم چند نفره و اتاق فکری که تشکیل داد، برنامه را از سوی دعوت از مهمانان چهره، به سمت عامه مردم بود و "ماه عسل" از دل مردم و قصه‌هایشان شکل گرفت.
 
‎رفته رفته علیخانی که حالا هم اجرای برنامه و هم تهیه‌کنندگی برنامه را برعهده داشت، با دعوت از مهمانان خاصی که شنیدن قصه زندگی‌شان برای مخاطبان تلویزیون آن هم در لحظات عرفانی اذان، باعث شد تا این برنامه به طور متوالی یک دهه جزو برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون باشد.

 

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟ 
‎علیخانی تقریبا هر سال به همراه اعضای اتاق فکر خود شروع به جستجوی سوژه‌های جدید می‌کند، هرچند در چند سال اخیر به او خورده‌های بسیاری گرفته شد که برنامه را بیش از اندازه در ایام ماه رمضان به سمتی پیش برده است که مخاطب تلویزیون دائما باید دستمال بدست پای تلویزیون بنشیند و با دیدن برنامه "ماه عسل" اشک از چشمانش جاری شود، اما علیخانی امسال ظاهرا تدابیر خاص و ویژه‌ای برای برنامه پرطرفدار خود در نظر گرفته است.
 
‎یکی از بخش‌های دیگری که باعث شد تا ماه عسل در اذهان باقی بماند انتخاب هوشمند خواننده تیتراژ این برنامه است که موجب می‌شود برنامه "ماه عسل" جزو برنامه‌های خاص تلویزیون باشد. حالا که کمتر از یک هفته دیگر به شروع ماه مهمانی خدا باقی مانده است، تیم علیخانی یا بهتر است بگوییم بچه‌های "ماه عسل" سخت مشغول کار هستند تا یک‌ماه به مهمانی خانه‌های شما بیایند. این در حالی است که پیش تولید این برنامه از پاییز 95 به طور جدی آغاز شده است. آنطور که احسان علیخانی تهیه‌کننده و مجری این برنامه پیش از این نیز اعلام کرده بود اتاق فکرش با برگزاری جلسات متعدد در زمینه‌های مختلف کار خودشان را تقریبا یکسال پیش از آغاز پخش برنامه شروع کرده‌اند. یکی از تفاوت‌های پروسه پیش تولید این برنامه در سال 96 با سال‌های گذشته اش ارتباط بیشتر با مراکز تحقیقاتی – پژوهشی، آسیب شناشی‌های متعدد درباره موضوعات مختلف، برگزاری جلساتی با کارشناسان و صاحبنظران در زمینه‌های گوناگون است.
 

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟
‎همچنین از آنجا که رسالت خاص این برنامه روایت قصه‌های مردم است و مردمی بودن یکی از ویژگی‌های اصلی "ماه عسل" است گروه تولید و اتاق فکر این برنامه در فضای مجازی با راه‌اندازی ربات تلگرامی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود را پیش از آغاز برنامه مورد ارزیابی و تامل روی آن را در دستور کار قرار داده است .
 
‎بنا بر اعلام روابط عمومی برنامه، "ماه عسل 96" یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش بینی می‌شود که یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد.

 

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟

 

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟

 

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟

 

در پشت صحنه ماه عسل چه میگذرد؟

4.8/5 - (58 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/4JEp
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.