قطع یارانه نقدی از سال 95

0 119

قطع یارانه نقدی از سال 95

یارانه_Rouzegar.com

نادر قاضی پور نماینده ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از منتفی شدن ارائه طرح دو فوریتی تعدادی از نمایندگان مجلس برای کاهش رقم یارانه نقدی از 45 هزار و 500 تومان به 30 هزار تومان و کاهش آن پس از سه ماه به 15 هزار تومان و در نهایت قطع یارانه نقدی از سال 95 در مجلس شورای اسلامی خبرداد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس که این طرح ( قطع یارانه نقدی ) را برای طرح در مجلس امضا کرده بودند، امضای خود را پس گرفتند و تنها 4 تن از نمایندگان از جمله بنده و آقایان مصباحی مقدم، مطهری و محجوب امضای خود را پس نگرفتیم. وی خاطرنشان کرد: برای اینکه طرح مذکور بتواند در مجلس مطرح شود، نیاز است که حداقل 10 نفر از نمایندگان آن را امضا کرده و خواستار مطرح شدن آن شوند.

امروز قرار بود طرحی دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی مطرح شود که اگر به تصویب می رسید، دولت موظف می‌شد یارانه نقدی هر فرد را از زمان اجرا ابتدا از 45 هزار و 500 تومان به 30 هزار تومان و پس از سه ماه به 15 هزار تومان کاهش دهد. براساس این طرح و در صورت تصویب مجلس، یارانه نقدی از سال 95 برای تمام خانوارهای ایرانی به جز افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قطع می‌شد.

این طرح در راستای اصلاح بند الف ماده 7 قانون هدفمندی یارانه‌ها بود. ایرج ندیمی نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی در این باره مطرح کرده بود که این طرح امروز در میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی پخش شده است

 

قطع یارانه نقدی

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/I7ee
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.