اسیدپاشی همسر موقت به بدن همسرش

110

اسیدپاشی همسر موقت به بدن همسرش

و بارهم اسیدپاشی دیگری اتفتق افتاد توسط همسر. مرد 26 ساله‌ای که توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافته و از ناحیه صورت، گردن و دست دچار سوختگی شده بود، تحت بازجویی قرار گرفت.

 

اسیدپاشی

 

در پی حادثه اسیدپاشی در مشهد و اعلام موضوع به پلیس 110، مرد 26 ساله‌ای که توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافته و از ناحیه صورت، گردن و دست دچار سوختگی شده بود، تحت بازجویی قرار گرفت این مرد جوان در تحقیقات ابتدایی پرونده گفت: در یک مغازه کار می‌کنم و از چندی پیش با زنی آشنا شدم. ما حتی مدتی با هم ازدواج موقت کردیم، اما با به وجود آمدن اختلافات، قرار ملاقات می‌گذاشتیم. مرد جوان افزود: گفت‌وگوهای ما به مشاجره لفظی کشیده شد و در این لحظه زن جوان که ظرف یک لیتری اسید به همراه داشت روی من اسید پاشید و فرار کرد

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این‌باره  گفت: با پیگیری‌های پلیسی زن اسیدپاش دستگیر شدو انگیزه خود از اسیدپاشی را علاقه زیاد به مرد جوان و حسادت دانست. زن حسود در بازجویی‌ها گفت: با مرد جوان ازدواج موقت کرده بودم اما او از مدتی پیش تصمیم داشت مرا ترک کند و به این ارتباط پایان دهد. متوجه شده بودم قصد ازدواج با دختر دیگری را دارد. چون خیلی به او علاقه‌مند بودم و از طرفی حس حسادتم برانگیخته شده بود تصمیم گرفتم به آن دختر صدمه بزنم.

 

وی افزود: حدسم این بود که روز ملاقات، او دختر مورد علاقه‌اش را نیز بیاورد ولی تنها آمده بود. با توجه به درگیری لفظی‌ای که پیدا کردیم و بی‌توجهی مرد جوان به حرف‌هایم، اسیدی که همراهم بود تا به دختر جوان آسیب بزنم روی او پاشیدم. البته مقداری اسید نیز روی دست راست خودم ریخت که دچار سوختگی سطحی شد.

 

1/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/dIBE
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.