عکس جدید الهام عرب مدل جنجالی برنامه ماه عسل

0 504

عکس جدید الهام عرب مدل جنجالی برنامه ماه عسل

elham-arab_Rouzegar.com

 

عکس جدید الهام عرب مدلینگ لباس عروس

الهام عرب، مدل جنجالی برنامه “ماه عسل” تلویزیون را که یادتان هست. یک پزر عروس، که حضورش در این برنامه با حاشیه‌های رسمی و غیررسمی فراوانی همراه شد. حالا او این تصویر را از این روزها خودش منتشر کرده، و پیغامی به آن اضافه کرده است

 

Elham Arab_Rouzegar.com

عکس جدید الهام عرب

 

الهام عرب مدلینگ لباس عروس یکی از مهمانهای غیر منتظره ماه عسل احسان علیخانی بود که حاشیه های فراوانی را برای این برنامه ایجاد کرد و با واکنش های گسترده ای در فضای مجازی روبرو شد.

حضور او در برنامه و در عین حال انتشار عکس های او در سایت ها بدون حجاب رسمی، موضوعاتی بود که در کامنت کاربران مورد توجه قرار گرفت، حالا اینکه حضور او به عنوان مهمان در ماه عسل چه ضرورتی داشته و همچنین انتشار عکس های او که ابتدا خودش در صفحات اجتماعی اش منتشر کرده، اقدامی درست بوده یا نه موضوعی بود که در کامنت کاربران مورد بررسی قرار گرفت.

الهام عرب

حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی هست، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس ، جلوی احسان علیخانی نشست تا درباره شغلش به عنوان پزر صحبت کند، حاشیه‌ها دوباره به سمت برنامه ماه عسل هجوم آوردند.مخاطبانی که این برنامه را دیدند بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند.

او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس‌های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال آن دست‌های پنهان همیشگی به کار افتادند تا عکس‌های او را حالا همه جا پخش کنند.همان دست‌های پنهانی که ناگهان تصمیم می‌گیرند به صفحات اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران حمله کنند، یا عکس‌ها و فیلم‌هایی از آدم‌های مشهور و گمنام را بدون رضایت شخصی‌شان در اینترنت بازنشر دهند.حالا الهام عرب سوژه روز شده است.

کسی که عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و چهره‌اش با دستکش و هدبند مدام در کنار عکس‌های صفحات شخصی‌اش قرار می‌گیرد تا باز هم «ماه عسل» به واسطه حاشیه‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.واقعا حاشیه‌ها دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارند یا او خود به دنبال حاشیه است؟

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/wdBR
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.