دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

0 632

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

دردسرسازی ایوانکا ترامپ (Ivanka Trump)

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

ایوانکا ماری ترامپ که اکنون پدرش بر صندلی ریاست جمهوری امریکا تکیه زده است در طی این مدت کوتاه از ورود به کاخ سفید، حاشیه های فراوانی را برای خود و پدرش رقم زده است. از اقدامات سیاسی گرفته تا مسایل غیر اخلاقی! اقداماتی که بهانه ای شده برای مخالفات دولت ترامپ تا علیه او و خانواده اش پرونده سازی کنند. اما ایوانکا ترامپ کیست؟

ایوانکا (زادهٔ 30 اکتبر 1981) تاجر، نویسنده و مانکن سابق آمریکایی است. او دختر چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا و غول املاک و مستغلات دونالد ترامپ و زن اولش، مانکن سابق ایوانا ترامپ، است. او در دولت پدرش به عنوان شبه-بانوی اول نقش ایفا می‌کند.

 

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

او یک دهه به عنوان نایب رئیس اجرایی در امور توسعه و اکتساب‌های سازمان ترامپ، درگیر همهٔ جنبه‌های امور مستغلات و مدیریت هتل این شرکت بود. او رئیس جواهرات ایوانکا ترامپ است. از برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به کارآموز اشاره کرد. او هم اکنون در دولت پدرش به عنوان دستیار ویژهٔ رئیس جمهور مشغول به کار است.

 

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

دختر جوان دونالد ترامپ ایوانکا که در عرصه مدلینگ فعالیت دارد. این دختر بسیار  زیبا است و بعد از انتخابات کاربران ایرانی برای درخواست ازدواج به صفحه اینستاگرام وی هجوم آوردند. ایوانکا ترامپ دختر زیبارو و خوش اندام دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا است که تصاویر ایوانکا ترامپ و عکس های ایوانکا دختر خوش اندام و ناز دونالد ترامپ را در ادامه می بینید.

 

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

ایوانکا ترامپ یکی از بهترین زنان مدلینگ و خوش اندام در کشور آمریکا است. او به عنوان معاون رئیس اجرایی در امور توسعه و اکتسابها در سازمان ترامپ، درگیر همهٔ جنبه‌های امور مستغلات و مدیرت هتل این شرکت است. او رئیس جواهرات ایوانکا ترامپ است.

او دختر غول املاک و مستغلات دونالد ترامپ و مانکن سابق ایوانا ترامپ است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به کارآموز اشاره کرد.

 

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

ترامپ در منهتن زاده شد، پدر او ابرتاجر آمریکایی دونالد ترامپ و مادرش ایوانا ترامپ ورزشکار و مانکن اصالتاً اهل چکسلواکی هستند. والدین او در 1991 که او 10 ساله بود طلاق گرفتند. او دو برادر، یک خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دارد.

ترامپ دو سال در دانشگاه جرج‌تاون تحصیل کرد، و سپس به مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا در دانشگاه پنسیلوانیا (محل تحصیل پدرش) منتقل شد، و در سال 2004 با لیسانس اقتصاد با افتخار از آنجا فارغ‌التحصیل شد.

 

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

ایوانکا ماری ترامپ که به عنوان دختر چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا حاشیه‌های زیادی را برای پدرش به‌وجود آورده است. ایوانکا با تکیه زدن بر میز ریاست جمهوری آمریکا در دیدار نخست وزیر کانادا با ترامپ موجی جدید را از حملات منتقدین برای پدر خود به وجود آورد. او در دولت پدرش به عنوان شبه بانوی اول کاخ سفید، نقش ایفا می‌کند.

 

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

دختر ترامپ بعد از اینکه با انتقادات زیادی بخاطر انتشار عکسش در یک میهمانی آنهم درست در زمان اوج اعتراضات نسبت به تصمیمات پدرش مواجه شد، اکنون با شکلی رسمی دیده شده است.

 

دختر ترامپ و حاشیه های جنجالی او

3.5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/PJi4
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.