هاجر عسگری اولین خلبان زن ایرانی شد؟ + عکس

0 1,203

هاجر عسگری اولین خلبان زن ایرانی شد؟ + عکس

هاجر عسگری کیست و بیوگرافی اولین خلبان زن ایرانی هاجر عسگری اولین خلبان زن در ایران کیست؟ آیا واقعا خبر که در شبکه های اجتماعی به تازگی در راطه با اولین خلبان زن ایرانی منتشر شده حقیقت دارد؟ برای اطلاعات بیشتر ادامه ی مطلب را مشاهده کنید

 

خلبان زن


 تصویری در شبکه های اجتماعی به عنوان «اولین زن خلبان» از شهر های مختلف ایران در حال انتشار است. در زیر این تصویر متنی به شرح « اولین خلبان زن کشور، یک دختر لر ،امروز اولین پرواز بین المللی تهران- مالزی»در تصویر منتشره در گروه های مختلف وی را اهل کوهرنگ و نوراباد ممسنی با نام های مریم اشرفی و فاطمه نکوهی معرفی کرده اند. اما با سرچ «اولین زن خلبان ایران » و جستجو در صفحات گوگل تصاویر دیگری پیدا  می شود.

 

انتشار تصویر به نام فاطمه نکوهی از ممسنی

 

خلبان زن

 

انتشار تصویر به نام مریم اشرفی از کوهرنگ

 

خلبان زن

 

هاجر عسگری نام واقعی اولین خلبان زن ایرانی

 

خلبان زن

 

  هاجر عسگری اولین خلبان زن چه کسی است؟


تصویری که در شبکه های مجازی منتشر می شود متعلق به هاجر عسگری است که  متولد 1365 در مشهد است که بعد از اخذ مدرک دیپلم خود در سال 1383 از طریق کنکور وارد دانشکده هوانوردی مشهد شد. عسگری تنها خلبان زن شرق کشور است که با هواپیمای سنگین پرواز می کند که البته هنوز در پرواز داخلی فعالیت دارد.  با این حال وی نیز به عنوان اولین خلبان زن محسوب نمی شود و از قبل انقلاب تاکنون زنان دیگری به عنوان خلبان حضور داشتند.

 

هاجر عسگری اولین خلبان زن ایرانی شد؟ + عکس

4.7/5 - (6 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/BdCV
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.