پیر امیدیار برای مقابله با ترامپ کمک مالی کرد

170

پیر امیدیار برای مقابله با ترامپ کمک مالی کرد

پیر امیدیار، میلیاردر ایرانی‌ تبار آمریکایی که موسس سایت حراجی ای بی است با انتقاد از مواضع نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به کارزار مقابله با ترامپ پیوست.

 

پیر امیدیار

 

به گزارش پایگاه هیل، وی میلیاردر ایرانی‌ تبار آمریکایی رسما اعلام کرد که به کارزار «نه به ترامپ» پیوسته و به آن 100 هزار دلار کمک مالی می‌کند.به مواضع نامزد جنجالی و پیشتاز جمهوری خواه انتخابات 2016 آمریکا، موسس و رئیس ایرانی-آمریکایی سایت حراج ای‌ بِی (eBay) مخالفت خود را با دونالد ترامپ اعلام کرد.

 

پیر امیدیار در شبکه مجازی شخصی خود نوشت: «کمپین نه به ترامپ، در حال ایجاد تفاوت است و من افتخار می‌کنم که از این گروه از جمهوری‌خواهان راسخ حمایت کنم».امیدیار 48 ساله که از پدر و مادری ایرانی در پاریس متولد شده، در ادامه افزود: «فکر می‌کنم، ترامپ‌گرایی (پدیده حمایت از ترامپ)، خطرناک است در نتیجه من شخصا از کارزار نه به ترامپ حمایت می‌کنم».

 

پیر امیدیار

 

ترامپ هرچند در رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیشتاز جمهوری‌خواهان است، اما به واسطه نداشتن سابقه روشن سیاسی، اتخاذ مواضع جنجالی و عدم وابستگی مالی به حامیان حزب، از سوی بسیاری از هم‌حزبی‌هایش طرد شده است.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/qTFZ
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.