شایعه جدایی کالوین هریس و تیلور سویفت حقیقت دارد؟

0 494

شایعه جدایی کالوین هریس و تیلور سویفت حقیقت دارد؟

 

شایعه جدایی تیلور سویفت و کالوین هریس

چند وقت است که شایعات زیادی مبنی بر جدایی کالوین هریس و تیلور سویفت شنیده شده است.

پس از چند ماه که تیلور سویفت و کالوین هریس با هم آشنا شده اند و با هم ارتباط داشته اند شایعاتی مبنی بر پیش آمدن مشکل هایی بین آن ها منتشر شد و خبر هایی مبنی بر جدایی آن ها منتشر شد که هنوز درستی آن اثبات نشده است.

تیلور سویفت که یکی از خواننده های مشهور جهان به شمار می رود با همسرش به مشکل برخورده است و تمام خبر های را به خود جلب کرده است.

تیلور که کنسرت های بسیاری در سال 2015 برگزار کرده بود با همسر خود به مشکل برخورده است و هیچکدام این خبر را تکذیب نکردند و درمورد این شایعات نظری نداشتند که معلوم می شود احتمالا این خبر ها درست اعلام شد و مشکلاتی بین آن ها بوده و اختلاف نظری داشته اند اما هنوز جدایی خود را رسمی اعلام نکرده اند.

بیوگرافی کالوین هریس

کالوین هریس (به انگلیسی: Calvin Harris) (با نام اصلی آدام ریچارد ویلس(به انگلیسی: Adam Richard Wiles);[1]متولد 17 ژانویه 1984) یک دی‌جی, خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌ کننده موسیقی اهل اسکاتلند است. آلبوم اول وی با نام من دیسکو را خلق کردم در سال 2007 عرضه شد و به موفقیت تجاری دست یافت. تعداد زیادی از ترانه‌های وی به رتبه یک در چارت انگلستان دست پیدا کرده‌است همچنین ترانه‌ای از ریانا که همراه با هریس خوانده شد با نام ما عشق پیدا کردیم در چارت‌های زیادی به رتبه یک دست یافت.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/uLq1
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.