کسر امتیاز از پرسپولیس

0 108

کسر امتیاز از پرسپولیس

خبر پر حاشیه کسر امتیاز از پرسپولیس

کسر امتیاز از پرسپولیس

 

شکایت مانوئل ژوزه از پرسولیس این تیم را در خطر کسر امتیاز 6 امتیازی قرار داده است

 سمد ابراهیمی وکیل حقوقی به این خبر واکنش داده و گفته هنوز مراحل پرونده در CAS در جریان است و رایی صادر نشده است، ضمن اینکه فیفا اول باشگاه را جریمه نقدی میکند، بعد به باشگاه فرصت پرداخت میدهد و بعد از طی همه این مراحل به باشگاه اخطار داده و اقدامات تنبیهی در نظرمیگیرد. ضمن اینکه پرونده هنوز در CAS در جریان است و رایی صادر نشده و CAS کاری به کسر امتیاز ندشته و کسر امتیاز تنبیهی است که فیفا در صورت طی همه مراحل بالا در نظر میگیرد.

بارها توسط مسئولین اعلام شده فیفا مستقیما با خود باشگاهها در تماس است و اخبار فدراسیون مبنی بر احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم عجیب بوده و نمیتواند دست باشد.

با این حال برانکو با توجه با اختلاف 11 امتیازی این تیم با جدی ترین تعیب کننده باکسر امتیاز نیز به هرقهرمانی تیمش امیدوار است و گفته حتی در خصوص کسر 6 امتیاز باز هم ما جلوتر هستیم.

با همه اخبار منتشر شده باشگاه تصمیم دارد از طرفداران کمک بگیرد و با حمایتای مالی آنان بدهی مربی پرتقالی را تسویه کند، و شماره حسابی را نیز برای دریافت کمکهای مالی هواداران اعلام کرده است. موضوعی که با وجود غیر حرفه ای بودن برانکو از آن استقبال کرده است.

کسر امتیاز از پرسپولیس
 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Oxxl
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.