بازیکن جوان آلمانی ماریو گوتزه به لیورپول می رود

227

بازیکن جوان آلمانی ماریو گوتزه به لیورپول می رود

لیورپول با وجود علاقه آرسنال برای جذب ماریو گوتزه توانست نظر این بازیکن جوان آلمانی را به خودشان جلب کند و بتواند این بازیکن را در زمان نقل و انتقال جذب کند.ماریو گوتزه که بازیکن سابق یورگن کلوپ در تیم درتموند بوده با صحبتی که با وی داشه تصمیم گرفته که به این تیم انگلیسی بپیوندد و پیشنهاد های دیگر خود یعنی بازی در آلیانز آرنا و انتقالش به آرسنال را کنار بگذارد.

 

ماریو گوتزه

 

به گزارش گاردین بایرن مونیخ درخواست 30 میلیون یورویی را برای گوتزه پیشنهاد داده است در حالی که مرسی ساید امیدوار است که با هزینه ای در حدود 15 تا 20 میلیون یورویی این انتقال را در تابستان انجام دهد.توماس مولر هموطن گوتزه نیز اعلام کرد که او پس از گذشت یک فصل سخت راضی نیست و به دلیل چهار ماه مصدومیت که از مسابقات دور ماند و همچنین علاقه پپ گواردیولا به تیاگو الکانترا کمتر به گوتزه بازی می دهد.

 

ماریو گوتزه تلفظ آلمانی بازیکن تیم ملی آلمان متولد 3 ژوئن 1992 است و در حال حاضر با پیراهن شماره 19 در باشگاه بایرن مونیخ بازی می‌کند. پست او هافبک هجومی است و همچنین می‌تواند به عنوان بال راست و چپ هم بازی کند. او از سرعت و تکنیک بالایی برخوردار است و ماتیاس سامر او یکی از بهترین استعدادهای فوتبال است. فرانس بکن باور از او و هم تیمی اش مارکو رویس به عنوان دو بازیکن بی نظیر و حرفه‌ای نام برده است. در آوریل 2013 گوتسه با 37 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. گرانترین انتقال بازیکن در فوتبال آلمان. او از فصل 14–2013 برای باشگاه فوتبال بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/KrLC
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.