مجتبی عابدینی به نیمه نهایی المپیک ریو 2016 صعود کرد

0 129

مجتبی عابدینی به نیمه نهایی المپیک ریو 2016 صعود کرد

مجتبی عابدینی (زاده 21 مرداد 1363 در تهران) عضو تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر است. وی در مسابقات المپیک به نیمه نهایی المپیک ریو 2016 سعود کرد. او با قهرمانی در مسابقات انتخابی المپیک تابستانی 2012 در کشور ژاپن به المپیک لندن راه یافت. در المپیک، در سابر مردان و نخستین بازی در برابر فلورین زالومیر از رومانی با نتیجه 15 بر 7 شکست خورد و در رتبه 36 قرار گرفت.

 

مجتبی عابدینی,المپیک ریو 2016

 

صعود تاریخی مجتبی عابدینی به نیمه نهایی المپیک.عابدینی شمشیرباز تاریخ ساز ایران به جمع چهار بازیکن برتر المپیک راه یافت و ساعت دو و بیست دقیقه بامداد با حریف امریکایی برای حضور در فینال رقابت خواهد کرد. ماشاالله به ورزشکار خوب کشورمون.یاعلی

 

مجتبی عابدینی,المپیک ریو 2016

 

مجتبی عابدینی در مسابقات کلاس آ لهستان با غلبه بر نماینده کره جنوبی که عنوان قهرمانی جهان را در اختیار دارد به جمع هشت بازیکن برتر این رقابت‌ها صعود کند. عابدینی که پس از صعود مستقیم از مرحله مقدماتی موفق شده بود با غلبه قهرمان المپیک از روسیه یک مرحله دیگر صعود کند، با برتری مقابل حریف کره‌ای که به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات کلاس آ لهستان صعود کرد.

 

المپیک تابستانی 2016

 

مجتبی عابدینی در مسابقات المپیک 2016 با غلبه بر شمشیربازان اوکراین، کره جنوبی و فرانسه، توانست به جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها صعود کند.سرانجام وی در رقابت با حریف خود در مرحله نیمه نهایی نتیجه را 15 بر 14 واگذار کرد و در مسابقه رده بندی هم در مقابل حریفی از کشور کره جنوبی شکست خورد و موفق به کسب مدال نشد و به مقام چهارمی مسابقات المپیک رسید.

 

مجتبی عابدینی به نیمه نهایی المپیک ریو 2016 صعود کرد

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/EgUT
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.