عکس دیده نشده عروسی وحید امیری ستاره پرسپولیس

0 535

عکس دیده نشده عروسی وحید امیری ستاره پرسپولیس

هافبک تیم پرسپولیس وحید امیری امروز رسما به جرگه متاهلین پیوست. به گزارش سرویس ورزشی روزگار وحید امیری که فصلی رویارویی را با پیراهن پرسپولیس تجربه می کند،به صورت رسمی مرحله جدیدی از زندگی اش را آغاز خواهد کرد..

 

وحید امیری ستاره پرسپولیس در شب عروسی‌اش,وحید امیری,

 

وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس امشب به جرگه متاهلین پیوست. او امشب در خرم آباد جشن عروسی اش را برگزار کرد و علیرضا بیرانوند هم به نمایندگی از بازیکنان تیم در این مراسم شرکت داشت. البته اکثر همبازیان وحید قصد داشتند در مجلس عروسی او شرکت کنند، ولی به خاطر برف سنگین و بسته شدن جاده تنها بیرانوند که شنبه شب از قم راهی خرم آباد شده بود، در مراسم امیری حضور داشت.

 

وحید امیری ستاره پرسپولیس در شب عروسی‌اش,وحید امیری,

 

ضمن اینکه محسن مسلمان هم ماشین بی ام دبلیو خود را به وحید قرض داده بود تا آن را گل بزند و ماشین عروسش کند. نکته جالب توجه در این مراسم نیز این بود که برخی مهمانان پرسپوليسی از فرصت استفاده كردند و تا می توانستند از وحيد امضا گرفتند! به این ترتیب وحید امیری در مراسم عروسی اش هم از پیراهن پرسپولیس جدا نشد.

 

وحید امیری ستاره پرسپولیس در شب عروسی‌اش,وحید امیری,

 

وحید امیری 28ساله که در این فصل نقل و انتقالات اخبار بسیاری در مورد او منتشر می شد، صبح امروز در پی نشستی با علی اکبر طاهری به توافق نهایی دست پیدا کرد و با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری انداخت. امیری اصلیت خرم آبادی دارد و دو سال است که در جمع مردان منتخب کارلوس کی روش حضور دارد. او که به علیرضا بیرانوند گلر فصل پیش نفت پیوسته است، اولویت برانکو در فصل نقل و انتقالات بود. با حضور او در جمع قرمزپوشان، آنها با جذب یک مهاجم تمام کننده پرونده خط جلوی تیم را می بندند و تنها یک یا دو مدافع به قرمزها اضافه خواهد شد. امیری بعد از بیرانوند، ساسان انصاری، حسینی و الوان‌زاده پنجمین خرید این فصل پرسپولیس است. او پرخواهان ترین بازیکن فصل نقل و انتقالات ایران بود

 

عکس دیده نشده عروسی وحید امیری ستاره پرسپولیس

1/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/D4DW
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.