انکار استیون جرارد از اتهام به نژادپرستی + بیوگرافی استیون جرارد

0 484

انکار استیون جرارد از اتهام به نژادپرستی + بیوگرافی استیون جرارد

Jerrad_Rouzegar (2)

بنا به گزارش ها ال حاجی دیوف بازیکن سابق لیورپول استیون جرارد افسانه تیم لیورپول را به نژاد پرستی متهم کرد.

استیون جرارد در زندگی نامه خود نسبت به انتقاد بازیکن سنگالی واکنش نشان داد و گفت که هیچ علاقه ای به بازی او نداشته بود دیوف نیز در اقدامی تلافی جویانه در یکی از شبکه های رادیویی سنگال اشاره کرد جرارد هرگز مردم سیاه را دوست نداشت و همچنین اشاره کرد که جرارد نفرت نسبت به مردم سیاه و لیورپول نفرت بازیکنان غیر انگلیسی سیاه را در پیش گرفته اند.

استیون کلا این صحبت ها را بی اساس دانست و با صحبت هایی که او را نژادپرست می داند مخالفت کرد و سخنان دیوف را به کلی رد کرد.

همچنین جرار در آخرین کتابش نظراتش را در مورد دیوف گفته بود و از نگرش بازیکن سابق لیورپول انتقاد کرد

بیوگرافی استیون جرارد

استیون جورج جرارد (به انگلیسی: Steven Gerrard) (زادهٔ 30 مه 1980) (معروف به استیوی جی) فوتبالیستی انگلیسی است که در حال حاضر در ال‌ای گلکسی بازی می‌کند. او را از بهترین هافبک‌های حال حاضر جهان می‌دانند. او، پس از دیدیه دشان، جوان‌ترین کاپیتانی است که جام باشگاه‌های اروپا را بالای سر برده‌است (قهرمانی لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2005).

Jerrad_Rouzegar (1)

وی از جمله اسطوره‌های باشگاه فوتبال لیورپول به حساب می‌آید. او پس از دیدیه دشان، جوان‌ترین کاپیتانی است که جام باشگاه‌های اروپا را بالای سر برده‌است. جرارد صاحب همسر و دو فرزند است.

برخلاف بسیاری از اسطوره‌های تیم لیورپول همچون رابی فاولر، مایکل اوون و جیمی کاراگر، جرارد از زمان کودکی طرفدار لیورپول بود. تصادفا یکی از اقوام کم‌سن‌وسال‌تر او به نام آنتونی جرارد فوتبالیستی حرفه‌ای است که کار را با اورتون آغاز کرد.

جرارد معمولاً به عنوان هافبک میانی بازی می‌کند گرچه در فصل 2005-2006 بیشتر به عنوان هافبک راست به میدان آمد. او گاها به عنوان دفاع راست نیز بازی کرده است که معروف‌ترین مثال آن وقت‌های اضافهٔ فینال جام باشگاه‌های اروپای 2005 است.

جرارد تمام عمر ورزشی خود را در لیورپول گذرانده‌است. او از 9 سالگی و از سال 1989 تا سال 98 برای تیم‌های پایهٔ لیورپول بازی می‌کرد و از سال 98 نیز برای تیم بزرگسالان لیورپول بازی می‌کند. وی از سال 98 مجموعا در 341 بازی لیورپول حاضر بوده و 64 گل به ثمر رسانده‌است.

جرارد در تیم ملی انگلستان شمارهٔ 4 را به تن می‌کند. او از سال 2000 در این تیم بازی می‌کند و در 49 بازی ملی حاضر بوده و 10 گل به ثمر رسانده‌است

استیون جرارد و دختر زیبایش

Jerrad_Rouzegar (3)

استیون جرارد برای اولین بار در 30 نوامبر 1998 برای لیورپول به میدان آمد. در سال 2001 او به عنوان بازیکن جوان سال در انگلستان از سوی «انجمن بازیکنان حرفه‌ای» انتخاب شد. در همان فصل او به همراه لیورپول به فینال سه جام راه یافت و در همهٔ آن‌ها بازی کرد. در فینال جام یوفا مقابل آلاوز گل دوم را به ثمر رساند.

در سپتامبر 2001 او در بازی معروف انگلستان مقابل آلمان (در مسابقات راه‌یابی به جام جهانی) یک گل به ثمر رساند و این اولین گل او برای تیم ملی انگلستان بود. اما جرارد به علت مصدومیت نتوانست در جام جهانی 2002 حضور یابد. در تابستان 2004 چلسی وارد مذاکره برای خرید او شد اما نهایتا جرارد ماندن در لیورپول را ترجیح داد

استیون جرارد

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/PF3o
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.