استراتژی هایی لازم برای به حداکثر رساندن درآمد خود

0 1,021

هر شغل تمام وقت درآمد کافی برای تامین نیازهای شما ندارد. در بسیاری از موارد سرمایه گذاری یا حواشی جانبی ضروری است. در واقعیت ، فرصت های درآمد بیشتری نیز وجود دارد. در اینجا هفت توصیه اساسی وجود دارد که می توانند از ورود پول بیشتر به بودجه شما اطمینان حاصل کنند.

به طور کلی به خانواده ها نیاز به پس انداز پول نقد توصیه می شود. اما چنین نکاتی یک طرفه است. آنها فقط به جای اینکه درآمد داشته باشند ، بیشتر روی تخصیص منابع موجود تمرکز می کنند.

کسب درآمد باید به یک دلیل ساده تمرکز اصلی شما باشد. هرچه درآمد شما بیشتر باشد ، می توانید پس انداز یا سرمایه گذاری کنید. و سرمایه گذاری می تواند به تنهایی منبع سود باشد. از دستمزد گرفته تا آموزش فارکس ، در اینجا هفت مورد برتر ما قرار دارد.

1. مذاکره در مورد افزایش قیمت

طبق ارزیابی های Career Builder ، بیش از نیمی از کارمندان درمورد پرداخت حقوق خود مذاکره نمی کنند. نسبت مشابهی با انجام این کار احساس ناراحتی می کنند. اما این یک اشتباه بزرگ است. بیشتر کارفرمایان با رقمی پایین تر از آنچه در واقع قصد پرداخت آن را دارند فرایند استخدام را شروع می کنند.

و تفاوت ممکن است قابل توجه باشد. بدون مذاکره ، درآمد شما سالانه افزایش می یابد ، اما فقط با کسری. به جای اضافه کردن فقط 1-2% اضافه در سال ، چرا با حقوق پایه مناسب شروع نکنیم؟

2. مهارت های حرفه ای خود را افزایش دهید

اگر مهارت حرفه ای شما کافی باشد ، درخواست افزایش حقوق کاملاً موجه است. بنابراین ، بهبود عملکرد شما به طور مداوم ضروری است. خود را ضروری جلوه دهید.

به این ترتیب ، درخواست شما برای پول بیشتر منطقی به نظر می رسد. علاوه بر این ، در صورت تغییر شغل ، از همان ابتدا می توانید حقوق بالاتر  درخواست کنید . همیشه جای پیشرفت است!

3. انجام برخی از هیجان های داخلی خود

اگر در موقعیت خود به سقف مالی رسیده باشید ، دریافت شغل دوم معقول است. یک هیجان جانبی می تواند به سودآوری و یک سرگرمی یا حتی اشتیاق مادام العمر تبدیل شود . حتی اگر مبلغی چند صد دلار در هر ماه به ارمغان بیاورد ، این مبلغ ممکن است در یک صندوق اضطراری مناسب جمع شود.

 

4- برای یادگیری سرمایه گذاری کنید

به طور کلی ، مدارک تحصیلات تکمیلی در مقایسه با دانشگاه و دبیرستان افزایش قابل توجهی در حقوق می دهد. علاوه بر این ، مدارک تحصیلات تکمیلی بسته به شغل ممکن است 30-80٪ به درآمد اضافه کند. اگرچه ممکن است آموزش و پرورش پرهزینه باشد ، اما مزایای بلند مدت ارزش در نظر گرفتن را دارد.

هرچه اعتبار خود را بهتر کنید -موقعیت شغلی شما هم افزایش می یابد. البته انتخاب رشته نیز اهمیت دارد. اگر وقت برای مدرک گرفتن ندارید ، از گواهینامه ها و فرصت های آموزش در محل کار استفاده کنید.

 

5. درآمد خود را متنوع کنید

گذشته از حقوق ، می توانید از ابزارهای مالی مانند ارز و سهام سود ببرید. معاملات در بازارهای فارکس در سراسر جهان روشی مناسب برای کسب درآمد بیشتر ارائه می دهد. تجار از دانش خود در مورد بازارهای جهانی سود می برند. این ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما سکوهای معاملاتی مملو از کمکهای بصری هستند که پیش بینی را تسهیل می کنند.

به طور متوسط ، معامله گران در روز ممکن است به بازده ثابت 10 درصدی ماهانه سرمایه برسند. با توجه به انباشت (ترکیب) سود ، این عدد به بیش از 200٪ در سال تبدیل می شود. تمام چیزی که لازم است صبر ، استحکام و 6 تا 12 ماه تمرین است. راهنمای استراتژی های تجارت fxtm را برای محبوب ترین استراتژی ها بررسی کنید.

یک کارگزار دارای مجوز همچنین می تواند به سهام و مشتقات مانند CFD دسترسی داشته باشد. این ابزارها به شما امکان می دهند از پویایی قیمت دارایی های مختلف سود ببرید. خرید بسته های فیزیکی یا سهام لازم نیست. این ابزار پیچیده تر از جفت ارز است ، این ابزار ممکن است با کالاهای مختلف ، ارزهای رمزپایه یا شاخص های بازار مرتبط باشد.

6. درخواست یافتن مشاغل را بیشتر کنید

ممکن است فکر کنید که فقط در صورتی که 100 ٪ دارای صلاحیت باشید ، درخواست کنید که بخواهید از این سمت استفاده کنید. با این وجود ، حتی اگر هر شغل نامزدی شما را بررسی نکند ، می توانید شانس داشته باشید. نحوه ارائه و معرفی خود به عنوان یک کاندیدا نیز می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. از ابتدا چنین فرصتهایی را کنار نگذارید.

7. بیشتر شبکه سازی کنید

یک مطالعه جدید توسط LinkedIn  نشان داده است که شبکه سازی اکثریت قریب به اتفاق موقعیت ها را بیشتر می کند و این باعث افزایش اشتغال شما نیز می شود.

حتی اگر معاشرت در تخصص شما نباشد ، ایجاد یک شبکه حرفه ای ضروری است. به این ترتیب ، وقتی نیاز به اشتغال شایع می شود ، مجموعه ای از مخاطبان آماده برای استفاده خواهید داشت.

برای نتیجه گیری روشهای زیادی برای افزایش درآمد شخصی وجود دارد. از افزایش دستمزد گرفته تا سرمایه گذاری ، این استراتژی ها می توانند به شما در درآمد بیشتر کمک کنند. اگر می خواهید مهارت های خود را در بورس ارز یا بورس کالا آزمایش کنید ، اطمینان حاصل کنید که کارگزار به طور رسمی مجوز فعالیت در منطقه جغرافیایی خود را دارد.

3.3/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/VdM4v
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.