دیتاموزیک برای کاربرانش چه پیشنهاداتی دارد؟

0 235

موسیقی ای دیرباز تا کنون نقش بزرگی را در زندگی انسان‌ها و شاید حتی سایر جانداران ایفا کرده است. موسیقی در واقع مامنی برای گرفتن آرامش یا تخلیه انرژی بوده است. در گذشته دسترسی به آثار موسیقی سخت بود اما این روزها برای دریافت مثلا آهنگ جدید پاپ ، کافی است که همین عبارت را در یک موتور جست و جو مانند گوگل سرچ کنید تا با لیستی از میلیون‌ها آثار موسیقی مواجه شوید.

اما همین حجم بالای امکانات می‌تواند سبب شود تا شما در میان دریایی از اطلاعات که ممکن است بسیاری از آن‌ها بی کیفیت یا اشتباه باشد غرق شوید. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این پست شما را با یکی از مراجع قوی و قدرتمند موسیقی و آهنگ جدید در ایران آشنا کنیم . پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی سایت دیتا موزیک

دیتاموزیک یک آرشیو بزرگ و عظیم در رابطه با آهنگ های جدید ایرانی در سبک های مختلف است. شما در این سایت می‌توانید به درصد بالایی از آهنگ های منتشر شده از قدیمی ترین ها تا جدیدترین ها دسترسی داشته باشید. این سایت تنها آهنگ‌هایی که توسط صاحبان اثر به طور رایگان در اینترنت آپلود شده است را در سایت خود منتشر می‌کند. به همین خاطر می‌توان گفت که کلیه آثار تحت قوانین کپی رایت منتشر می‌شود.

اما چرا این سایت با وجود این که یک سال از ایجاد آن نمی‌گذرد بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است؟ در این جا به تعدادی از این دلایل می‌پردازیم:

بروزرسانی مداوم: جدیدترین آهنگ ها همواره توسط ادمین های این سایت به طور شبانه روزی مورد بررسی قرار گرفته و به محض انتشار در سایت قرار می‌گیرد.

طراحی شبک و کاربر پسند: ظاهر خوب یکی از مهم ترین مولفه های یک سایت عالی است. کار با دیتا  موزیک ساده است و هر کسی هر چند با تجربه کم می‌تواند به راحتی با سایت کار کند.

عدم وجود تبلیغات آزاردهنده: تبلیغات یکی از بدترین چیزهایی است که یک سایت را خراب می‌کند. به همین دلیل در این سایت هیچ گونه تبلیغ آزاردهنده ای وجود ندارد.

دیتاموزیک برای کاربرانش چه چیزهایی دارد؟

شما در این سایت با لیست منحصر به فردی از ریمیکس‌ها مواجه هستید. هزاران ساعت ریمیکس مخصوص ماشین ، ریمیکس شاد مخصوص رقص ، ریمیکس غمگین ، ریمیکس آهنگ های جدید و ریمیکس آهنگ های قدیمی در سایت آپلود شده است. کافی است که کاربران به بخش ریمیکس‌ها مراجعه نمایند.

ادمین های سایت با نظارت شبانه روزی جدیدترین آهنگ های منتشر شده توسط خواننده ها چه معروف و چه نا آشنا آن ها را در سایت اپلود کرده تا مورد استفاده کاربران قرار گیرد.

 

4/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/mP727
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.