راه اندازی آسان و سریع سایت

0 198

وبسایت ها یکی از ارکان اصلی کسب و کارها به شمار می روند و وجود آنها در بسیاری از مواقع یک الزام محسوب می شود. با به وجود آمدن کسب و کارهای اینترنتی بخش قابل توجهی از سهم بازار به سمت وب کشیده شده و کسب و کارهای سنتی در صورت عدم توجه به این موضوع روز به روز شاهد رکود بیشتر خواهند. همانطور که می دانید راه اندازی سایت به دانش فنی نیاز دارد و ما به همین جهت روشی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بصورت آسان و سریع صاحب وب سایت شوید.

ملزومات راه اندازی سایت

قبل از معرفی و آموزش روش سریع و آسان راه اندازی سایت لازم است شما را با ملزومات اولیه یک سایت آشنا نماییم. در حالت کلی یک سایت برای راه اندازی به دامنه، هاست و سایت ساز نیاز دارد. دامنه به عنوان آدرس سایت، هاست به عنوان فضای سایت و سایت ساز نیز به عنوان نرم افزار تحت وب به منظور مدیریت محتوای سایت مورد نیاز خواهد بود.

دامنه چیست؟ دامنه به عنوان آدرس سایت مورد استفاده قرار می گیرد. به این منظور که کاربران با دانستن آدرس یک سایت، آن را در مرورگر وارد می کنند تا به محتوای سایت دسترسی داشته باشند.

هاست چیست؟ هاست به عنوان میزبان اطلاعات و فایل های یک سایت نقش بسیار مهمی در این موضوع دارد. هاست یک بخش مشخصی از یک سرور می باشد که بصورت اختصاصی در اختیار یک سایت قرار می گیرد. اطلاعات و فایل های سایت در هاست قرار داده شده و به کمک ابزارهای موجود می توان آنها را مدیریت نمود. هاست ها غالبا به دو صورت هاست لینوکس و هاست ویندوز عرضه می شوند و انتخاب اینکه از کدام هاست استفاده کنیم بیشتر به نوع و ساختار سایت ساز مربوط می شود.

سایت ساز چیست؟ سایت ساز یا سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) نرم افزاری است تحت وب که امکان مدیریت مطالب و محتوای سایت را برای ما بدون درگیر شدن با مسائلی نظیر کدنویسی فراهم می نماید. از سایت سازهای محبوب می توان به وردپرس، جوملا، دروپال، پرستاشاپ، اپن کارت و … اشاره نمود.

روش آسان و سریع راه اندازی سایت

مجموعه میزبان فا که یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی وب در ایران است با طرحی بی نظیر شما را بدون دردسر صاحب سایت می کند! به اینصورت که شما تنها با خرید هاست از میزبان فا با دوره پرداخت سالانه، سایت را بصورت راه اندازی شده تحویل خواهید گرفت. همچنین لازم به ذکر است با خرید هاست، سایر ملزومات نظیر دامنه و نصب سایت ساز وردپرس بصورت کاملا رایگان برای سایت شما در نظر گرفته می شود. برای اینکه بتوانید از این طرح بهره مند شوید تنها کافیست در هنگام ثبت سفارش دوره پرداخت سالانه را انتخاب و سفارش را ثبت نمایید. با انجام اینکار گزینه های لازم برای شما نمایان خواهد شد. برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و پس از ورود به سایت میزبان فا اقدام به خرید هاست نمایید.

سفارش هاست ایران میزبان فا

در صورت نیاز به منابع بیشتر می توانید اقدام به خرید هاست وردپرس نمایید که از بهترین سرویسهای میزبانی به شمار می رود.

لینک صفحه هاست وردپرس میزبان فا : Mizbanfa WordPress Web Hosting

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/9htdc
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.