معرفی انواع لاک برند هدی بیوتی Huda Beauty

0 930

از برندهای پرطرفدار و مشهور محصولات آرایشی می توان به برند هدی بیوتی اشاره نمود. این برند توسط دختری عراقی بنام هدی کتان که فعالیت خود را در زمینه آموزش های آرایشی در یک وبسایت آغاز نمود. خانواده هدی کتان پس از مدتی از آمریکا به دبی نقل مکان نموده و پس از آن هدی کتان در لس آنجلس حرفه آرایشگری را به صورت حرفه ای آموخت و به عنوان مکاپ آرتیست برند رولون مشغول به کار شد. او در سال 2013 برندی مشابه وبلاگ خود با نام هدی بیوتی را به ثبت رسانید. در ابتدا برند هدی بیوتی فعالیت خود را با عرضه انواع مژه مصنوعی با کیفیت بالا آغاز نمود که به مرور زمان توانست تنوع محصولات خود را بالا برده و با کیفیت بالای محصولات خود محبوبیت و شهرت بی نظیری در دنیای محصولات آرایشی و بانوان برای خود کسب نماید. از جمله محصولات با کیفیت و پرطرفدار برند هدی بیوتی انواع لاک ناخن می باشد که با مدل های متنوع مثل لاک آینه ای طلایی و نقره ای، لاک گلیتری، لاک شنی و لاک شنی گلیتری در فروشگاه پیراکده قابل سفارش می باشد. در ادامه به معرفی برخی از این مدل ها پرداخته شده است.

 

لاک آینه ای طلایی و نقره ای هدی بیوتی Huda Beauty

لاک آینه ای طلایی و نقره ای هدی بیوتی با دو رنگ و پوششی زیبا و براق را بر روی ناخن های شما ایجاد می نماید و دارای پوششی سنک بوده و شما هیچ گونه سنگینی بر روی ناخن خود احساس نخواهید کرد. بافت این لاک بسیار سبک و براق بوده و شما به راحتی به کمک یک لاک پاک کن می توانید آن را از روی ناخن خود پاک نمایید.

لاک گلیتری (اکلیلی) هدی بیوتی Huda Beauty

لاک گلیتری هدی بیوتی با 12 رنگ با شاین بی نظیر حاوی ذرات اکلیل درشت می باباشد که درخشندی و براقیت جذابی به ناخن های شما می بخشد. این لاک بسرعت بر روی ناخن شما خشک شده که می توانید برای براقیت بیشتر چند لایه از این لاک را بر روی ناخن خود زده و از جلوه زیبای آن لذت ببرین. لاک گلیتری را می توانید با کیفیت عالی در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب سفارش دهید.

لاک آینه ای گلیتری سری برفی هدی بیوتی Hoda Beauty

از جدیدتری سری لاک هدی بیوتی مدل برفی می باشد که با وجود اکلیل در مواد این لاک داری سطحی با پوشش آینه ای بوده و درخشندگی و براقیت جذابی به ناخن های شما می بخشد. از این لاک می توانید برای ست کردن آرایش خود استفاده نموده و جذابیت بی نظیری را به ظاهر خود ببخشید. می توانید این لاک را در فروشگاه پیراکده با بهترین کیفیت سفارش دهید.

 

لاک آینه ای (کرومی) هدی بیوتی Huda Beauty

بسیاری از خانم ها و دختران جوان علاقه بسیار زیادی به ست کردن لاک ناخن با لباس، کیف و کفش و یا آرایش خود دارند. لاک آینه ای با پوشش کرومی هدی بیوتی دارای 12 رنگ بسیار زیبا و جذاب بوده که به شما در طراحی و زیبایی ناخن هایتان کمک می نماید و جلوه انگشتر شما را بیشتر خواهد نمود. لاک کرومی سطحی براق و آینه ای داشته که با بافت سبک خود هیچگونه سنگینی بر روی ناخن شما را بهمرراه نخواهد داشت. ماندگاری و کیفیت این لاک بسیار بالا بوده و شما می توانید این لاک را براحتی به کمک یک لاک پاک کن از روی ناخن خود پاک نمایید. 12 رنگ جذاب و زیبای این لاک را می توانید در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب و کیفیت عالی سفارش دهید.

لاک شنی اکلیلی هدی بیوتی Huda Beauty

از محصول جدید برند هدی بیوتی لاک شنی اکلیلی می باشد که دارای ذرات متراکم اکلیل بوده و شاین بی نظیری به ناخن های شما می بخشد. لاک شنی اکلیلی هدی بیوتی کیفیت و ماندگاری بالایی داشته و با پوششی یکدست و سبک هیچگونه حس سنگینی بر روی ناخن را به همراه نخواهد داشت. این لاک با 12 رنگ شاین جذاب را می توانید به آسانی با قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

لاک الماسی (شنی) هدی بیوتی  Huda beauty

امروزه بسیاری از بانوان و دختران جوان توجه بسیار زیادی به آرایش ناخن ها از خود نشان می دهند. جذابترین نوع لاک برند هدی بیوتی مدل شنی الماسی این محصول می باشد که با ذرات بسیار ریز اکلیل و خاصیت گلیتری بسیار زیاد شاین و درخشندگی جذابی به ناخن های شما می بخشند. پوشش این لاک بسیار یکدست و زیبا بوده که مورد توجه اکثر بانوان قرار خواهد گرفت. این محصول دارای 12 رنگ متنوع با شاین بسیار می باشد که می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

لاک متال شاین هدی بیوتی Huda Beauty

جدیدترین محصول آرایشی ناخن هدی بیوتی لاک مدل متال این برند می باشد که دارای شاینی جذاب و بی نظیر بوده که براقیت بسیار زیادی به ناخن های شما خواهد بخشید و جلوه جواهرات و انگشتر شما را دوچندان می نماید. دختران جوان به دنبال درخشش خاص و چشمگیر برای شرکت در مهمانی و جشن ها هستند که پیشنهاد ما به شما استفاده از لاک های مدل متال برند هدی بیوتی می باشد که با پوششی یکدست با شاین بالا ظاهر شما را جواب می نماید. لاک متال با شاین فوق العاده را با قیمتی منحصربفرد در فروشگاه پیراکده با بهترین کیفیت سفارش دهید.

 

لاک 4D هدی بیوتی Huda Beauty

سرس جدید لاک های موجود در بازار سری 4D می باشد که برند هدی بیوتی این مدل از لاک را در بالاترین کیفیت و ماندگاری عالی در اختیار بانوان قرار داده تا به کمک این لاک براق جذاب به ناخن های خودجلوه ای زیبا داده و با طراحی ناخن خود بعد و جذابیت بی نظیری به ناخن خود ببخشند. لاک 4D از برند هدی بیوتی را می توانید با بهترین کیفیت در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب سفارش دهید.

قیمت انواع لاک برند هدی بیوتی

فروشگاه پیراکده در تلاش است برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود محصولات باکیفیت بی نظیر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لاک های بی نظیر برند هدی بیوتی با تنوع رنگبندی و مدل های جذاب جزء پرفروش و محبوب ترین محصولات آرایشی در بین بانوان می باشد که با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار فروشگاه اینترنتی پیراکده این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که تمامی محصولات آرایشی موجود در سایت این فروشگاه از جمله محصولات برند هدی بیوتی با کیفیتی بالا و با قیمتی بسیار مناسب قابل سفارش می‌باشند. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره خرید می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

09362423974 02634649738

Pirakade.ir

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/HN4q
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.