جوش شیرین و لیمو ، ترکیبی با فواید شگفت انگیر

0 1,654

یکی از ضد اسید های فوق العاده ایی که شما می تواند از آن برای سوء هاضمه ،نفخ بیش از حد ، کرامپ و سورش سر دل را کاهش می دهد ترکیب جوش شیرین و آبلیمو می باشد . ترکیب این دو مواد فواید زیادی دارد که از جمله آن ها می توانیم به سمزدایی بدن و همچنین بهبود گوارش و محافظت از پوست اشاره کنیم .

بنا بر گزارش های انجام شده نشان می دهد که استفاده کردن از جوش شیرین و لیمو ترش یکی از بهترین روش های درمانی است که دارای قدمت بالایی می باشد . هر کدام از ماده دارای فواید بسیاری هستند و زمانی که این دو با یکدیگر ترکیب می شوند فواید شگفت انگیز آن ها دو چندان می شود و بر سلامت کلی انسان اثرات فراوانی را ایفا می کند .

خواص و مضرات لیمو ترش برای پوست ، آکنه ، پاکسازی کبد و لاغری

آبلیموی تازه سرشار از ویتامین C می باشد که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است و خواص ادار آور دارد . لیمو ترش های تازه دارای مواد معدنی و ویتامین ها می باشد که با توجه به ترش بودن ان ها شما در آشپزی های خود استفاده می کنید و همچنین خواصیت درمانی نیز دارد .

نام دیگر جوش شیرین به نام کربنات سدیم می باشد که این مواد همانند لیمو ترش کاربرد های فراوانی دارد که از مهم ترین آن ها استفاده کردن در آشپزی و تولید یک دارو می باشد .

افرادای که دچار درد هایی مانند مشکلات گوارشی و سوزش سر دل شده اند از این ماده قلیایی برای تسکین درد های خود استفاده می کنند و به این ترتیب خطر اسیدوز را به شدت کاهش می دهند . به عبارتی دیگر استفاده کردن از جوش شیرین به بدن شما کمک می کند تا قلیایی شود و سطح pt را به هموستاز باز می گرداند .

جوش شیرین برای کاهش وزن نیز مناسب می باشد و شما می توانید آن را به برنامه غذایی خود اضافه کنید اما دقت داشته باشید که میزان آن را باید با پزشک هماهنگ کنید چرا که مصرف این مواد ممکن است با برخی از دارو ها تداخل داشته باشد و ممکن است در کنار یکدیگر مشکلاتی را به وجود بیاورد .

ترکیب لیمو و جوش شیرین: یک شفابخش قوی ضد سرطان - مجله کسب و کار بازده

مطالب مرتبط

نوشیدنی جوش شیرین و آبلیمو

در طول روز ما نوشیدنی ها فراوانی را استفاده می کنیم که شما می توانید یک قاشق چاییخوری جوش شیرین را به همراه نصف یک لیمو ترش به یک لیوان آب معدنی اضافه کنید . بهتر است که این نوشیدنی ها را در صلح زمانی که معده خالی است مصرف کنید . نکته ایی که باید در این جا به ان توجه کنید این است که این نوشیدنی را نزدیک وعده های غذایی مصرف نکنید .

فواید جوش شیرین و آبلیمو

ترکیب این دو ماده می تواند عملکرد متابولیکی بهتر ، سطوح متعادل‌تر pH بدن، روده سالم‌تر، کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن، بهبود سلامت قلب و سیستم ایمنی قوی‌تر را تقویت کند .

ماسک صورت با لیمو ترش | طرزتهیه انواع ماسک صورت با لیمو ترش برای ...

مراقبت از پوست

آبلمیوی تازه حاوی از انواع آنتی اکسیدان ها می باشد که مصرف آن ها سبب می شود تا استرس را کاهش دهد و دیگر آن که برای پوست انسان بسیار مفید است و پوست دیر تر پیر می شود و دچار چین و چروک های زیاد نمی شود و لکه های ایجاد شده روی پوست را از بین می برد و پوست شما را شاداب می کند .

کاهش وزن

استفاده کردن از جوش شیرین برای کسانی که قصد دارند وزن خود را کاهش دهند بسیار مفید می باشد مخصوصا اگر این ماده را در حین ورزش کردن استفاده کنید . همچنین جوش شیرین انرژی شما را افزایش می دهد و به سوخت و ساز بدن کمک می کند حتی در زمان استراحت بین جلسات ورزشی کمک می کند .

خواص پاک کننده

آبلیمو به عنوان یک ماده ادار آور می باشد و از این رو به بدن کمک می کند که سموم بدن دفع شود و مانند نمک ها ، چربی ها و آب را از بدن خارج می کند .

اگر این سموم از بدن خارج شود کلیه ها سالم می مانند و استرس و فشار به اندام نیز کاهش پیدا می کند و شما مطمن هستید که بیشترین مواد سمی از بدن خارج شده است . آبلیمو دارای یک اثر دیگر می باشد که نشان می دهد در برابر سنگ های سیستم اداری محافظت
می کند .

2.3/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Brctb
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.