آیا روش‌های درمان ریزش‌ مو تاثیر دارد ؟؟ + معرفی روش های 100% تضمینی

0 545

امروزه به دلیل عواملی زیادی مردان و زنان دچار ریزش موهای شدیدی می شوند که برای جلوگیری از این امر راه کارهای متفاوتی را به آن ها پیشنهاد می کنند . نکته مهمی که در این جا مد نظر است این است که برخی از این روش ها نه تنها موجب می شود که ریزش موهای شما بدتر شود بلکه هیچ کمی را به شما نخواهد کرد .

این راهکار ها از درمان های خانگی گرفته تا مصرف انواع شامپو ها و مکمل ها می باشد . تمامی این مواردی که به شما توصیه می کنند بی تاثیر است و در برخی موارد عوارضی را برای شما به همراه دارد .
طبق گزارش هایی که انجام شده است میلیارد ها دلار برای درمان ریزش موهای سر در جهان هزینه می شود که معلوم نیس کدام یک از این روش ها موثر هست و جواب می دهد .

دلایل ریزش مو | دکتر نوروزیان |محلول دکتر نوروزیان |آدرس مطب دکتر ...
ریزش مو های سر سن و سال خاصی ندارد به عنوان مثال طبق تحقیقات انجام شده حدود 30 درصد مردان در سن 30 سال پایین دچار ریزش مو می شوند و حدود 70 درصد آن ها در مردان بالای 70 سال دیده می شوند . از طرف دیگر مردان در طی عوامل دیگر مانند استرس ، رژیم غذایی و کم خوابی و …. دچار این عارضه عذاب آور می شوند .

ریزش مو در جوانی

همچنین زنان نیز با توجه به عوامل ژنیتیکی دچار این مشکل می شوند اما در مورد زنان هنوز نتوانسته اند که سن خاصی را برای این مشکل در نظر بگیرند و هنوز اختلاف نظر های بسیاری در مورد تاثیر گذار بودن و نبودن این روش ها وجود دارد .
با تمامی مواردی که گفته شد باز هم سازمان غذا و داروی کشور آمریکا راهکار های متعددی را در خصوص مقابله با ریزش مو را تایید کرده است و به افراد زیادی نیز معرفی می کند که برخی از آن ها عبارت اند از :

1- داروی ماینوکسیدیل : این داروی با ارزش به وسیله زیاد کردن جریان خون در اطراف فولیکول تحلیل می کند سبب می شود تا مو های شما از نظر اندازه و ضخامت افزایش پیدا کند و همچنین موجب رشد فولیکول ها می شود .

2-داروی فیتاستراید : شما می توانید این داروی خوراکی را تنها به وسیله نسخه پزشک دریافت کنید که این دارو هورمون های DHT را تقویت می کند و همچنین از فولیکول ها نیز محافظت می کند که در واقع فولیکول ها مواد مغذی مورد نیاز مو را نیز تامین می کند .

3-مکمل های ریزش مو : علاوه بر دارو هایی که بیان کردیم مکمل های متعدد زیادی نیز وجود دارد که به این منظور روانه بازار می شود .

مطالب مرتبط

اما نکته ایی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که تمامی مکمل های نام برده نمی توان مشکلی مانند طاسی را به طور ریشه ای برطرف کند بنابراین این دارو ها در مواقعی استفاده می شود که از ریزش مو جلوگیری کند یا موهای شما را نیز تقویت کنند اما باز هم اگر مشکل شما ژنیتیکی باشد اثری ندارد در غیر این صورت مکمل ها تنها به محکم تر و سالم تر شدن موها کمک می کنند .

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/b7lZz
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.