عجیب‌و‌غریب‌ترین و جالب ترین رکورد‌های گینس! +عکس

0 1,099

احتمالا این فکر در ذهنتان گذشته که برای ثبت یک دکورد در کتاب گینس لازم است تا تمرین های زیادی را داشته باشید و آموزش های خاصی را مشاهده کنید تا بتوانید رکوردی را ثبت کرده و در کتاب گینس باشید . جالب است بدانید که برخی از این رکورد ها اصلا نیازی به آموزش و تمرین ندارد . در ادامه لیستی از جالب ترین رکورد های گینس را برای شما اورده ایم که آن را مردم عادی شکسته اند .

Guinness World Records expands in the United States | Guinness ...

۱. در ژانویه سال ۲۰۱۹، عکسی از یک تخم مرغ با سرعتی شگفت انگیز در اینترنت و اینستاگرام پخش شد و رکورد جهانی را برای دوست داشتنی‌ترین عکس  شکست. تا به امروز این عکس در اینستاگرام، حدود 55 میلیون لایک دریافت کرده است!

عکسی از یک تخم مرغ

۲. در سال ۲۰۱۶، دیوید راش با بیرون آوردن ۷۰ جوراب در یک دقیقه، رکورد جهانی را شکست. او با چشم بسته جوراب‌ها را از پا‌های افرادی که در یک ردیف نشسته بودند، بیرون کشید.

بیرون آوردن ۷۰ جوراب تنها در یک دقیقه

۳. در سال ۲۰۱۳، دیوید بابکاک رکورد بلندترین شالی را که در حین دوی ماراتن بافته شده است را شکست. او در حین دویدن به مدت ۵ ساعت و ۴۸ دقیقه شالی به طول 3 متر و 70سانتی متر بافت .

بلندترین شال

۴. در سال ۲۰۱۹، آلوارو با چشمان بسته توانست رکورد گره زدن بند کفش در یک دقیقه را بشکند! او در یک دقیقه بند ۱۹ کفش را گره زد.

آلوارو

۵. در سال ۲۰۱۰، جنیفر ژاکوبز رکورد بیشترین گیره‌های مویی را که بر روی سر خود در یک دقیقه قرار داده را شکست. او در یک دقیقه ۲۰۱ گیره را بر روی مو‌های خود گذاشت.

جنیفر ژاکوبز

۶. در سال۲۰۱۲، استیو جاکوبز رکورد پوشیدن بیشترین شورت را شکست. او در کل ۲۶۶ شورت را بر روی هم پوشید!

استیو جاکوبز

۷. در سال ۲۰۱۹، بیشترین تجمع افراد با لباس عروس در جهان . در کل ۱۳۴۷ زن که سن آن‌ها بین ۱۸ تا ۹۲ ساله بود، لباس عروسی خود را پوشیدند و به این اجتماع پیوستند.

تجمع با لباس عروس

۸. در سال ۲۰۱۳، مردی  از اوکراین، رکورد طولانی‌ترین زمان تماس مستقیم بدن با برف را شکست. او به مدت ۶۰ دقیقه و هشت ثانیه در برف دراز کشید.

طولانی‌ترین زمان تماس مستقیم بدن با برف

۹. یک زوج آمریکایی که رکورد جهانی طولانی‌ترین مدت نامزدی را شکستند. آن‌ها به مدت ۶۷ سال با یکدیگر نامزد بودند، تا اینکه در سال ۱۹۶۹ وقتی ۸۲ ساله بودند با یکدیگر ازدواج کردند!

طولانی‌ترین مدت نامزدی

۱۰. در زمستان سال ۲۰۱۶، تاد سیمپسون یک آدم برفی رکوردشکن را ساخت. این آدم برفی به اندازه ۳ میکرومتر ارتفاع داشت که رکورد کوچکترین آدم برفی جهان را به نام او ثبت کرد.

آدم برفی رکوردشکن

۱۱. در سپتامبر ۲۰۱۳، گروهی از مردم رکورد جهانی پخت همزمان بیشترین لابستر را شکستند. آن‌ها ۹۵۰ لابستر را به طور همزمان پخت و سرو کردند.

پخت همزمان بیشترین لابستر

۱۲. در سال ۲۰۱۱، فردی به نام رابرت توانست در یک دقیقه، نام ۵۰ پایتخت کشور را از حفظ بگوید و رکورد جهانی را به نام خود کند.

۵۰ پایتخت کشور

13. در سال ۲۰۰۴، کارمایکل رکورد بیشترین لایه‌های رنگ روی یک توپ را شکست. او و همسرش این پروژه را در سال ۱۹۷۷ شروع کردند و از آن زمان ۱۷۹۹۴ لایه رنگ بر روی یک توپ زدند. آن‌ها به مدت ۲۷ سال هر روز دو لایه رنگ اضافه می‌کردند!

بیشترین لایه‌های رنگ روی یک توپ

14. در سال ۲۰۱۷، سالیوان در یک تصادف دچار شکستگی از ۳۲ ناحیه شد و رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد!

شکستگی از ۳۲ ناحیه

۱۵. در سال ۲۰۱۸، یک فردی به نام کاراته توانست ۶۹۲ نی نوشابه را در دهان خود قرار دهد و رکورد جهانی را بشکند!

۶۹۲ نی نوشابه را در دهان

۱۶. در سال ۲۰۱۳، فردی به نام العبر توانست ۳۱ قاشق را به طور همزمان و متعادل بر روی صورت خود نگه دارد و رکورد را بشکند.

العبر

۱۷. بادی دویل در سال ۲۰۰۷ به دلیل انجام ۴۷۰۸ اسکات (یا بشین پاشو) در یک ساعت رکورد جهانی را شکست. این یعنی اینکه او هر دقیقه ۷۸ اسکات را انجام داده است!

بشین پاشو

۱۸. در سال ۲۰۱۹، آلبرتو و سارا از ایتالیا رکورد چسباندن ۱۳۳۳ استیکر را روی یک دوچرخه شکستند!

رکورد چسباندن ۱.۳۳۳ استیکر

۱۹. در سال ۲۰۱۷، یک سازمان ، رکورد جهانی را برای چسباندن بیشترین استیکربر روی یک اتوبوس شکست. در مجموع ۲۹.۰۸۳ برچسب بر روی اتوبوس چسبانده شده بود .

چسباندن بیشترین استیکر۲۰. در سال ۲۰۱۹، روکو مرکریو رکورد متعادل نگه داشتن ۱۷۰۰ فنجان را روی پیشانی خود شکست!

نگه داشتن ۱۷۰۰ فنجان را روی پیشانی

۲۱. در سال ۲۰۱۸، الی بیشاپ تنها در یک دقیقه توانست ۱۱۰۳ بار کف بزند و رکود جهانی را به دست آورد.

الی بیشاپ

۲۲. در سال ۱۹۹۴، خانواده سناد در هند رکورد جهانی داشتن بیشترین مدرک دکترا در یک خانواده را شکستند. آن‌ها در کل هفت دکترا داشتند!

بیشترین مدرک دکترا در یک خانواده

۲۳. در سال ۲۰۱۱، گینسی ریشی رکورد بیشترین پرچم‌های خال کوبی شده بر روی بدن کسی را شکست . او در طی دو سال تمام ۳۶۶ پرچم را بر روی بدنش خال کوبی کند.

رکورد بیشترین پرچم‌های خال کوبی شده بر روی بدن

۲۴. در سال ۲۰۱۳، اریک لاینبک رکورد جهانی را برای حل بیشترین مکعب روبیک به دست آورد. او در ۲۴ ساعت و بدون توقف ۵۸۰۰ مکعب روبیک را حل کرد.

حل بیشترین مکعب روبیک

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/d3shk
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.