عکس متفاوت و جالب الناز شاکردوست با چادر

0 546

عکس متفاوت و جالب الناز شاکردوست با چادر

الناز شاکردوست بازیگر زن زیبای ایرانی با به اشتراک گذاشتن عکسی متفاوت و خاص از خود روز مادر را تبرک گفت.در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

 

الناز شاکردوست با چادر,الناز شاکردوست

 

فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران بوده و بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سال 1383 و سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، وارد صنعت سینما شده و ظرف کمتر از یک سال در چهار فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. هم چنین او تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده بجای گذاشت. در ادامه ضمن نگاهی به کارنامه هنری این بازیگر جوان و خوش سیما، جدیدترین عکس های او در شبکه های اجتماعی مختلف را مشاهده فرمایید.

 

الناز شاکردوست با چادر,الناز شاکردوست

 

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.
 

عکس متفاوت و جالب الناز شاکردوست با چادر

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/hXbu
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.