آموزش کادوپیچی به شکل مارپیچ

0 918

کادوپیچی هدیه یکی از زمینه‌هایی است که اکثریت ماها در انجام آن ضعیف هستیم و هنگام خرید کادو برای عزیزانمان با مشکل کادوپیچی خوب و زیبا مواجه هستیم. بیشتر ماها در این گونه موارد چاره را در تحویل کادو به نوشت افزار یا خود فروشنده هدیه می‌یابیم تا آنها بتوانند این نقطه ضعف ما را برطرف کنند و کادوی خریداری شده را به شکل مناسب و قابل قبول کادوپیچی کنند.

در این مطلب می‌خواهیم یکی از روشهای کادوپیچی به نام مارپیچ را برای شما عزیزان آموزش دهیم. مارپیچ کردن کادو، یکی از این رو‌ های کادو کردن هدیه است. در این نوع کادوپیچی، نوارها به صورت مارپیچ از کنار جعبه آویزان خواهند بود. پس در ادامه مطلب با مجله تفریحی و سرگرمی روزگار همراه باشید.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

  • کاغذ کادو
  • نوارچسب
  • قیچی

روش ساخت:

بجز کاغذ کادو به چسب و قیچی نیز نیاز پیدا خواهید کرد. برای چسباندن هر تکه کاغذ از 4 تا 5 سانتی‌متر نوار چسب که انتها و ابتدای آن را به هم می‌چسبانید یا نوار چسب دورو استفاده کنید.

کادوپیچی

برای کادو کردن جعبه‌ای به ابعاد 10x10x7.5 سانتی متر کاغذ کادو را اینگونه ببرید:

1. دو نوار 22.5x 2.5 سانتی متری ببرید و انتهای نوارهای آن را به شکل V درآورید. با چسب وسط یکی از نوارها را روی جعبه بچسبانید. دو طرف نوار را به شکل شل به لبه جعبه بچسبانید. سپس نوار دوم را به شکل ضربدری روی آن قرار دهید و دو طرف نوار را مانند نوار قبلی به لبه‌های جعبه بچسبانید.

2. چهار نوار 37.5x 0.6 سانتی متری ببرید و انتهای نوارها را به شکل V درآورید. وسط آنها را به دو نوار پهن قبلی بچسبانید.

3. دو نوار 22.5x 1.25 سانتی متری را بریده و انتهای نوارها را چسب بزنید تا شبیه دایره شود. با فشار دادن ابتدا و انتهای آنها نوارها شکل پاپیون به خود می‌گیرند. داخل آنها را چسب زده و روی نوارهای باریک عمود بر هم بچسبانید.

4. دو نوار را به اندازه 22.5x 0.6 ببرید و به صورت حلقه های بزرگ درآورید. این نوارها را عمودی روی پاپیون‌ها بچسبانید.

5. یک نوار 7.5x 1.85 سانتی متری ببرید و آنها را به صورت حلقه داخل دو حلقه قبلی جا دهید.

6. دو نوار 15x 0.6 سانتی متری ببریدو آنها را از وسط نصف کنید و انتهایشان را به شکل V درآورید به کناره‌های جعبه به صورت S بچسبانید. یک طرف آن را با چسب روی انتهای نوار پهن بچسبانید و 1/3 مانده به انتهای آن را به پایین جعبه چسبانده تا انتهای روبان روی زمین قرار بگیرد.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/rTO77
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.