چگونه استایل شیک اما ساده ای داشته باشیم ؟

0 1,756

 

رعایت کردن برخی از نکات سبب می شود تا شما جزء شیک ترین افراد در بین مردم شناخته شوید . از جمله مکان هایی که شما در آن جا می توانید به چشم بیایید و ذوق و سلیقه منحصر به فرد خود را به دیگران نشان دهید مهمانی ها می باشد .

به طور کلی می توان بیان کرد که طریقه لباس پوشیدن و استایل شما شخصیت شما را در مخاطبان شما شکل می دهد و شما می توانید با رعایت کردن نکات ظریفی این شخصیت را در ذهن آن ها پرورش دهید . برخی از موارد گرچه ناچیز و کوچک به نظر می رسند اما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند .

دنیای مد لوکس

تاثیر رنگ لباس شما چه میزان است ؟

یکی از مهم ترین مواردی که تاثیر بسزایی بر استایل شما می گذارد رنگ لباس شما می باشد . چرا که امروزه روانشاسان زیادی در مورد تاثیر رنگ ها بر روی زندگی افراد نظریه های جالبی را نیز ارائه کرده اند .
در برخی از موارد ممکن است شما گران ترین لباس ها را خریداری کنید اما در انتخاب رنگ لباس دقت کافی نداشته باشد و به این ترتیب شما نمی توانید بهترین استایل و جذابیت را داشته باشید .
اولین نکته ایی که در انتخاب رنگ لباس باید به آن توجه این است که رنگ مورد نظر شما به پوست و مو و حتی رنگ چشم شما هماهنگ باشد و ترکیب جالبی را به همراه داشته باشد . دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است شما زمانی که به یک مهمانی دعوت می شوید باید رنگ لباس خود را با توجه به آن مهمانی انتخاب کنید .

به عنوان مثال استفاده کردن از یک لباس مجلسی سرخابی در یک مهمانی رسمی و کاری مناسب نمی باشد اما اگر شما به یک مهمانی دوستانه و خانوادگی دعوت شدید می توانید این لباس سرخابی را به تن کنید و برای آرایش خود نیز از یک رژ فرمز استفاده کنید حتی می توانید با رنگ های دیگری نیز ترکیب کنید .

ست کردن کیف با لباس

زمانی که شما رنگ مناسبی برای لباس خود انتخاب کردید باید بدانید که کیف از دیگر وسایل ضروری می باشد که نشان دهنده این است که سلیقه شما در چه حد و اندازه ایی است . به جای این که شما از کیف های زیادی را خریداری کنید می توانید یک کیف اما در عین حال شیک و زیبا خریداری کنید .

خرید ست کیف و کفش چرم کاکتوس 3 از فروشگاه چرم کاکتوس | شاپگرام

به عنوان مثال شما می توانید کیفی را خریداری کنید که از جنس چرم مصنوعی باشد که از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و به درستی از آن استفاده کنید تا بتوانید برای مدت زمان طولانی آن را داشته باشید . اگر شما یک کیف دوشی مجلسی خریداری کنید از یک کیف دستی خیلی بهتر است . به شما پیشنهاد می کنیم تا بین کیف و کفشتان هماهنگی هایی را ایجاد کنید و می توانید آن ها را با شلوار یا دامن خود ست کنید .

12 مدل شینیون باز و بسته عروس / مدل موی عروس • مجله تصویر زندگی

انتخاب مدل مو با توجه به مدل لباس

از دیگر مواردی که باید در درست کردن استایل شیک در مهمانی ها به آن توجه کنید این است که به فرم لباس و همچنین یقه و مدل موهایتان توجه کنید و آن ها را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید .

اگر مدل لباس شما به گونه ایی است که یقه لباس شما ایستاده است موهایتان را به سمت بالا جمع کنید و اگر پشت لباس شما باز است بهتر است ک موهایتان را نیز به سمتی بریزید به شکلی که زیبایی پشت لباس شما به خوبی نمایان شود .

ست شومیز و شلوار خاص مزونیELGA - بانوی ایرانی

شومیزهای زیبا برای استایل متنوع

از آن جایی که سلایق افراد در لباس پوشیدن با یکدیگر متفاوت است بنابراین مواردی که بیان می شود ممکن است مورد توجه عده ایی از افراد قرار نگیرد به این ترتیب اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که خیلی اهل پوشیدت لباس هایی مانند پیراهن های میدی نیستید می توانید از شومیز های زنانه ساده و شیک استفاده کنید و شما بهتر است تا یک شومیز روشن و همچنین شومیز تیره در کمد لباس هایتان داشته باشید و سایر رنگ ها را نیز با آن ها ترکیب کنید و ست های زیبایی را تشکیل دهید .

مدل کفش های پاشنه بلند نوک تیز، که امسال مد هستند

انتخاب کفش مناسب

از شیک ترین مدل های کفشی که شما می توانید از ان ها در مهمانی ها استفاده کنید کفش های نوک تیز می باشد . کفش های گرد مناسب برای مجالس نیست و به شما در شیک بودن استایل تان کمک نمی کند چرا که کفش های گرد سن شما را زیاد نشان می دهد . زیباترین مدل کفشی که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم کفش های براق در شب می باشد که دارای پاشنه های مناسب باشد .

4.8/5 - (6 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/7GC50
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.