راز ارتباط کیم کارداشیان با مدلینگ ایران فاش شد

329

راز ارتباط کیم کارداشیان با مدلینگ ایران فاش شد

با توجه به بررسی ها انجام شده شواهد نشان می دهد که کیم کارداشیان مدل معروف با صنعت مدلینگ ایران ارتباط دارد سخن گوی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سپاه پشت پرده پروژه را هم افشا کرده و با اعلام این که بومی کردن مدلینگ در دستور کار مدیرعامل اینستاگرام است و این کار را توسط «کیم کارداشیان» انجام می‌دهد،‌ گفته است

 

کیم کارداشیان


سرویس بین الملل خرداد: رسانه های خبری غربی با تعجب به این اظهارات واکنش نشان داده اند. برای مثال، سایت Jezebel : «خانم کیم کارداشیان یک مدل جدی در حوزه لباس است و مدیرعامل اینستاگرام به او می‌گوید این را بومی کن. بومی کردن مدل ها در دستور کار است. قطعا پشتیبانی مالی جدی صورت می گیرد. ما با تقسیم نقش جدی با این موضوع روبه رو هستیم در این باره می نویسد:"حتی به ذهن مان هم خطور نمی کرد که روزی بشنویم که کیم کارداشیان مامور مخفی است آن هم در جهانی پر از شگفتی ! این موضوع از سوی ایران اعلام شده است. ایران اعلام کرده که خانم کارداشیان فساد هدفمند را از طریق شبکه های اجتماعی علیه ایران مدیریت و سازماندهی می کرده است. ایران اعلام کرده که خارجی ها پشت پرده هدف قرار دادن ارکان خانواده در ایران هستند".


به گزارش خرداد، این سایت در ادامه اشاره می کند که برخی از گردانندگان 350 صفجه کاربری در فیس بوک بازداشت شده اند که "الهام عرب" مدل معروف ایرانی نیز در بین آن هاست. سپاه نام این عملیات را عنکبوت دو گذاشته و با مجوز قوه قضاییه کار مسدود کردن صفحات را انجام داده است.

 

این سایت می افزاید:"کارداشیان ارمنی تبار است از کشوری که هم مرز با ایران است. ممکن است این هم مرزی در طرح موضوع عامل خارجی بودن او تاثیرگذار بوده باشد"! این سایت هم چنین بخشی از اظهارات الهام عرب در اعتراف در مقابل دادستان در این باره که اگر از مردان بپرسید که می خواهند با یک مدل ازدواج کنند یا خیر و 90 درصد آنان پاسخ منفی داده اند را جالب خوانده است.

 

سایت Vanityfair یکی از معروف ترین سایت ها در زمینه بازتاب اخبار مرتبط با سرگرمی نیز با انتشار خبری در این باره می نویسد:"این یک خبر جدی است. بسیار جدی. ایران اعلام کرده که کارداشیان در شبکه های اجتماعی ایران دست و نقش دارد. گویا نهادهایی خاص در ایران از کارداشیان نفرت دارند. باور کنید جدی می گوییم این یک خبر جدی است".

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Hpvn
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.