سلیمی:یارانه تنهابه افرادنیازمندپرداخت شود

0 131

گروه اقتصادی: یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این‌که «یارانه باید تنها به افراد نیازمند پرداخت شود» در عین حال گفت که در روند حذف یارانه ثروتمندان باید مراقبت شود تا حق کسی ضایع نشود.

اصغر سلیمی با تاکید بر لزوم حذف یارانه افراد پردرآمد، گفت: یارانه افرادی که به واقع ثروتمند هستند، باید قطع شود چرا که یارانه نقدی برای افراد پر درآمد مبلغی نیست و تاثیری در زندگیشان ندارد.وی افزود: یارانه نقدی افراد پردرآمد باید حذف شود و یارانه را تنها به افراد نیازمند بدهیم. اما باید افراد به نحوی شناسایی شوند که خدایی نکرده حق کسی ضایع نشود و شرایطی برای کسانی‌ که یارانه‌شان به اشتباه حذف شده بوجود بیاید و آنها بتوانند اعتراض کنند. اگر هم سهوا یارانه نیازمندان حذف شده، این اشتباه باید اصلاح شود.
 
نماینده مردم سمیرم در مجلس روند اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و حذف یارانه افراد پردرآمد را قابل قبول دانست و یادآور شد: حذف یارانه پردرآمدها به صورت رندوم خوب است اما در حذف یارانه برخی افراد نیازمند، اعلام کردند که این افراد به اشتباه و به دلیل مشکلات سیستمی حذف شدند.سلیمی در ادامه تصریح کرد: حذف یارانه افراد پردرآمد باید به صورت پایلوت انجام شود و مشکلات آن برطرف شود. اما باید شرایطی ایجاد شود تا افراد نیازمندی که اعتراض می کنند به اینکه یارانه‌شان سهوا حذف شده به لیست یارانه بگیران اضافه شوند.این عضو کمیسیون شوراها و امور مجلس در پایان عملکرد سازمان هدفمندی یارانه‌ها را متوسط ارزیابی کرد و گفت: ما باید سیستم‌های شناسایی دقیق داشته باشیم که افراد ثروتمند شناسایی و یارانه آنها قطع شود.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/582co
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.