نکاتی در صنعت لباس کار، کرکره و سایبان برقی

0 117

از کدام تولید کننده لباس کار با نازلترین قیمت خرید کنیم ؟
گروه کسب و کار: مزیت خرید از یک واحد تولید لباس کار چیست؟ در جواب به این سوال می‌توان گفت که امروزه بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه مربوط به واسطه گری‌های بی مورد در فروش یک محصول می‌باشد. تقریبا 99 درصد از فروشگاه‌های خرید اینترنتی لباس کار بصورت یک واسطه بین تولید کننده لباس کار و خریدار لباسکار عمل می‌کنند که جز افزایش قیمت لباس کار و افزایش تحمل فشار اقتصادی بیشتر برای خریدار از عملکرد مثبتی برخوردار نمی باشند.

شاید بزرگترین آرزوی مشترک یک تولید کننده و خریدار لباس کار همکاری مستقیم و بدون واسطه می‌باشد. از مزایای این نوع از همکاری می‌توان به کاهش قیمت لباس کار برای خریدار و افزایش حاشیه سود برای تولید کننده لباس کار اشاره نمود. همچنین روند تولید لباس کار و تحویل ان به مشتری بسیار سریع و کوتاه نیز می‌شود.
در واقع تنها تولید کننده لباس کار که بصورت اینترنتی اقدام به فروش لباس کار با قیمت مناسب می‌کند، فروشگاه لباس کار سعید است. خرید لباس کار از فروشگاه سعید بسیار آسان می‌باشد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید نمی باشد.

درصورت نیاز به مشاوره قبل از خرید محصول می‌توانید با تماس با فروشگاه سعید بصورت رایگان از مشاوره تخصصی این فروشگاه بهرمند شوید.
1-رنج قیمت لباس کار دو تکه شامل کاپشن و شلوار کار از 50 هزار (لباس کارگری) الی 130 هزار (لباس مهندسی/مدیریتی) می‌باشد.2-رنج قیمت لباس کار دوبنده از 50 هزار الی 135 هزار (کتان) می‌باشد.3-رنج قیمت لباس کار سرهمی / بیلرسوت با توجه به نوع دوخت و پارچه از 65 هزار الی 135 هزار است.4-رنج قیمت تیشرت جودون کار 38 هزار تومان است.
در واقع شما می‌توانید با ورود به سایت لباس کار سعید از جدیدترین مدل‌های لباس فرم رستورانی/روپوش آشپزی/لباس سرآشپز یا شف/پیش بند و کلاه و شلوار آشپزی تولید سال 2019 دیدن فرمایید.

تنها در فروشگاه سعید می‌توانید بیش از 100 مدل انواع روپوش آشپزی را مشاهده و خرید کنید.بطوری که بالای 95 درصد از سلایق مشتریان را در بر می‌گیرد.چاپ فوری دیجیتال لباس کار یکی دیگر از خدمات انحصاری و ویژه این فروشگاه بزرگ اینترنتی می‌باشد. در صورت نیاز مشتری به خدمات گلدوزی لباس کار، در اسرع وقت با بهترین کیفیت انجام می‌گردد.
در کدام فروشگاه دیگر می‌توانید تنها در مدت 30 دقیقه لباس خود را بهمراه چاپ درخواستی در اختیار داشته باشید؟! با کمی جستجو در گوگل متوجه انحصاری بودن این امر که فقط توسط این فروشگاه انجام می‌گردد را می‌شوید.

همچنین با توجه به طرح لباس آشپزی رنج قیمت از 44 هزار الی 83 هزار تومان می‌باشد. البته تنوع لباس کار زنانه نیز از ویژگی‌های دیگر این فروشگاه می‌باشد. بیش از 30 مدل لباس فرم/مانتو/روپوش زنانه بصورت رنگ بندی تولید شده و تصویر هریک از محصولات در سایت موجود می‌باشد. طراحی البسه خانوم‌ها بسیار شیک و مدل 2019 بوده و از قیمت بسیار پایین تری به نسبت بازار برخور دار است.
با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و نیاز مبرم دانش آموزان و دانشجویان به لباس کار کارگاهی، انواع روپوش بلند کارگاهی و آزمایشگاهی مردانه و زنانه در رنگ‌های سفید/سرمه ای/آبی/طوسی و کرم با تنوع سایز بندی از فروشگاه لباس کار سعید تهیه ویا  درصورت تمایل می‌توانید در وقت خود صرفه جویی و بصورت غیر حضوری خرید بفرمایید.
لباس فرم نگهبانی از دیگر دغدغه‌های این فروشگاه می‌باشد. از همین رو انواع پیراهن فرم و شلوار نگهبانی و پارکبانی بصورت سایزبندی تولید و قابل خرید برای مشتریان عزیز می‌باشد.

,,,,,,,,,,,,,,
مزایای کرکره برقی در صورت استفاده از قطعات خوب
هنگامی که قصد خرید کالایی را دارید باید از پیش تمامی جوانب را بسنجید به خصوص لوازم مهمی مانند کرکره برقی، کرکره برقی پنجره و … ابعاد مختلف کالا و همچنین مزایا و معایب آن از جمله مواردی هستند که باید به آن‌ها دقت کرد. تنها در چنین مواقع است که می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.

یکی از مواردی که در خرید کرکره برقی پنجره یا کرکره اتوماتیک دارای اهمیت است، بررسی کردن مزیت‌ها و عیب‌های آن است. این مقاله به صورت تخصصی به این موضوع پرداخته است. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در زمینه ی کرکره برقی کسب نمایید. شما همچنین می‌توانید مقاله‌های بیشتری در خصوص با کاربردهای کرکره برقی، موتور کرکره برقی، نصب کرکره برقی و … را در این سایت مطالعه کنید.
یکی از قطعات مهمی که در کرکره برقی استفاده می‌شود تیغه ی آن است که با انتخاب درست آن دیگر مشکلی نخواهید داشت. به عنوان مثال تیغه‌های آلومینیومی بسیار مناسب بوده و می‌توان آن را در شرایط جوی متغیر در کرکره برقی و هم چنین کرکره برقی پنجره استفاده کرد.اگر نصب کرکره برقی به صورت هوشمندانه و به وسیله ی شخصی متخصص انجام گیرد، برای مدت طولانی کار خواهد کرد، بی آن که نیازی به هزینه ی تعمیر داشته باشد.
یکی از مزیت‌های کرکره برقی الکتروحفاظ سریع بودن ساخت و نصب آن است. این کار به ویژه اگر توسط کارشناسان مربوطه انجام شود، دارای کیفیتی بهتر خواهد بود.

شرکت‌های ماهر از بهترین قطعات برای ساخت کرکره برقی استفاده می‌کنند. با این کار مشتریان بیشتری جذب شده و کار آن‌ها با روندی بهتر ادامه خواهد داشت. هنگام خرید قطهات کرکره برقی یا کرکره برقی پنجره در خصوص گارانتی کالا اطمینان حاصل کنید.
از مهم ترین مزایای کرکره برقی می‌توان به هزینه ی مناسب آن اشاره کرد. این کالا در مقایسه با کارایی‌هایش هزینه ی متناسبی دارد.

معایب کرکره برقی
چیزی که همیشه مورد توجه مشتریان بوده مزیت‌های بسیار کرکره برقی می‌باشد. اما این کالا معایبی هم دارد که با توجه به کارایی‌های آن خیای به چشم نمی آید.
شما با سفارش ساخت و یا نصب کرکره برقی کمی باید بیشتر هزینه کنید. اما این هزینه بسیار مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید شرکت‌های گوناگون را باهم مقایسه کنید.
همانگونه که می‌دانید ساخت و نصب این کالا کار هرکسی نمی باشد و باید کارشناسان مربوطه آن را انجام دهند. لذا درصورتی که مشکلی پیش آید باز هم باید به کارشناسان فنی مراجعه کنید. اگر کرکره برقی برای پارکینگ باشد در صورت بروز مشکل باید سریعا آن را برطرف کرد… زیرا در تردد افراد مشکل پیش خواهد امد.
در مکان‌هایی مانند پارکینگ مجتمع تجاری که تردد بسیاری در آن صورت می‌گیرد نصب کرکره برقی کار درستی نمی باشد. زیرا استفاده ی بیش از حد موجب داغ شدن موتور خواهد شد که به دنبال آن دستگاه از کار خواهد افتاد.

نکات قابل توجه در رابطه با کرکره برقی:
در صورت بروز مشکل در کرکره برقی نصب شده جای نگرانی نیست. تعمیرات آن به وسیله ی افراد متخصص به سرعت انجام خواهد شد. تنها کافیست مراحل اولیه ی آن به درستی صورت گیرد تا حدالامکان از بروز نقایص جلوگیری شود.

سخن آخر
در این مقاله سعی شد در خصوص مزایا و معایب مهم کرکره برقی و یا کرکره برقی پنجره گفته شود. تنها هدف ما ارائه ی کیفیت بالا است تا مشتریان همیشه راضی باشند. هر کالایی با وجود کارهای مفیدش می‌تواند عیب‌های کوچکی نیز داشته باشد. این عیب‌ها در برابر رفاه و خدماتی که ما دریافت می‌کنیم، ناچیز خواهد بود.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اطلاعات کلی درباره ی سایبان برقی

همان طور که می‌دانید سایبان‌ها از قدیم کاربرد داشتند و مردم از آنها استفاده می‌کردند. امروزه با پیشترفت تکنولوژی سایبان‌های دستی به سایبان برقی تبدلیل شدند که کار همه را آسان تر کرده. در این مقاله درباره ی سایبان برقی اطلاعاتی کامل به شما می‌دهیم.

سایبان برقی چیست ؟
سایبان برقی تشکیل شده است از سازه‌ها و پوشش‌های متحرک که به وسیله برق کار می‌کنند که امکان این را دارند که به هر حالتی دربیایند. سایبان برقی‌ها میتواند به صورت چتری یا متصل به دیوار برای مغازه یا پنجره یا حتی به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار بگیرند. این سایبان‌ها به وسیله ی یک ریموت باز و بسته می‌شوند.

نحوه کار سایبان برقی:
همانگونه که می‌دانید سایبان برقی به وسیله یک موتور برقی که برای هدایت و کنترل برق است، کار می‌کند. به وسیله یک ریموت توانایی کنترل و باز و بسته کردن سایبان برقی از راه دور را به مصرف کننده می‌دهد.

اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی
همانگونه که در بالا درباره ی آن مختصر توضیحی دادیم، سایبان برقی از سازه و پارچه تتشکیل شده است که اگر قصد این را داشته باشیم تا کامل تر شرح دهیم اینگونه می‌گوییم: هر سایبان برقی از قطعات و اتصالات تتشکیل شده که به وسیله ی لولا‌ها و جک‌ها به هم وصل می‌شوند. این سایبان توانایی این را دارند که ثابت یا متتحرک باشند. اجزای تشکیل دهنده ی آن نیز ریموت و موتور برقی است.

سایبان اتوماتیک یا هوشمند
در بعضی سایان‌ها با قرار دادن یک حسگر در اجزای آن این امکان را به آن بدهیم تا بتواند با توجه به باران یا شدت نور آفتاب باز یا بسته شود. وجود این حسگر‌ها باعث می‌شود تا سایبان برقی به طور اتوماتیک در شرلیط جوی، خود به خود باز یا بسته شود.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
لگن بن ماری تجهیزات اشپزخانه صنعتی
یکی از مزایای ظروف بن ماری استیل حفظ طعم و رنگ موادغذایی است. استفاده از ظروف لگن بن ماری استیل به عنوان یکی از ابزار آشپزخانه باعث می‌شود تا تغییری در رنگ و طعم ایجاد نشود.
استیل زنگ نمی‌زند، خرد نمی‌شود و تغییر شکل نمی‌دهد، پس برای تاپینگ سرد و گرم می‌توان از لگن بن ماری استیل استفاده کرد. شستشوی بن ماری استیل به مراتب راحت‌تر از سایر جنس‌های لگن بن ماری است. این ظروف بهتر است با آب گرم شسته شود و به هیچ عنوان از سیم ظرفشویی برای شستشوی آن‌ها استفاده نشود.

خشک کردن ظرف بن ماری پس از اتمام شستشو با یک دستمال نخی باعث می‌شود تا سطح لگن بن ماری استیل براق و تمیزتر نشان داده شود. رعایت این نکات می‌تواند به عمر ظروف بن ماری بیافزاید.ظروف لگن بن ماری (Gastronorm pan) جهت نگهداری، آماده سازی، سرو و انبار مواد غذایی در آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران‌ها، فست فودها، کافی شاپ‌ها، سالادبارها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، تالارها و … استفاده می‌شود.
ظروف لگن بن ماری در جنس‌های استیل، پلی کربنات و پلی پروپیلن و در عمق‌های 6.5، 10، 15 و20 سانتیمتر و در سایزهای 1/1، 1/2، 1/3، 1/4، 1/6 و 1/ 9 با تنوع رنگ سفید، مشکی، شفاف و نقره‌ای در سایت کیت لاین موجود است.به ظروف بن ماری تاپینگ سرد و تاپینگ گرم نیز گفته می‌شود. در تاپینگ سرد موادغذایی مانند بستی، مواد روی پیتزا، مواد داخل ساندویچ و .. خنک و در تاپینگ گرم مانند سس، پنیر، شکلات، سلف سرویس و …، گرم می‌مانند.

لگن بن ماری استیل، بن ماری پلی پروپیلن و بن ماری پلی کربنات هر سه قابلیت استفاده در تاپینگ سرد را دارند اما برای تاپینگ گرم فقط بن ماری استیل و لگن بن ماری پلی کربنات را می‌توان استفاده کرد. (لازم به ذکر است منظور از تاپینگ گرم حرارت مستقیم نیست)

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/psiIl
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.