گوشت تنظیم بازاری در ماه رمضان با چه نرخی در بازار عرضه می شود؟

0 379

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از آغاز فروش گوشت تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسن عباسی معروفان گفت: قیمت فروش گوشت تنظیم بازار کیلویی 42 هزار تومان است که در تمامی فروشگاه های زنجیره ایی سراسر کشور توزیع و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: توزیع 10 هزار تن گوشت مرغوب وارداتی به صورت منجمد تا بیستم ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تا مردم با خیال آسوه بتوانند گوشت مورد نیاز خود را تهیه و مصرف نمایند.

عرضه گوشت قرمز 50 هزار تومانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای | روستیران ...

عباسی معروفان در مورد تامین مرغ ماه رمضان نیز گفت: با تدابیر اتخاذ شده هیچ کمبود وافزایش قیمتی در ماه رمضان نداریم و هر چقدر بازار نیاز به مرغ داشته باشد آماده تأمین آن هستیم.

آغاز فروش گوشت تنظیم بازاری 42 هزار تومانی در فروشگاه های زنجیره ای

وی افزود: در حال حاضر قیمت فروش مرغ در بسیاری از استان ها پایین تر از قیمت مصوب تنظیم بازار است که این موضوع نشان از افزایش عرضه در فروشگاه های سراسر کشور است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: در روزهای گذشته توانستیم ذخایر استراتژیک کشور را با حجم بالای خرید مرغ مرغوب تأمین کنیم تا نگرانی از بابت تأمین اقلام پروتئینی مردم نداشته باشیم.

وی افزود: در بسیاری از شهرها در حال حاضر تعادل برقرار شده و میزان عرضه و خرید مردم با هم برابر است و قیمت همچنان پایین تر از قیمت مصوب تنظیم بازار است و تولیدکنندگان فشار زیادی را تحمل می کنند.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور همچنین در مورد خرید دام زنده نیز گفت: شرکت پشتیبانی امور دام آماده خرید دام زنده سنگین از دامداران با قیمت هر کیلو 27 هزار تومان است اما وضعیت بازار در حال حاضر به گونه ایی است که فروشنده تمایل دارد دام خود را به بازار آزاد با قیمت 28 تا 30 هزار تومان بفروشد و بازار نیز رونق دارد.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/zhm0Z
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.