جزئیات محاکمه‌ی جانیِ شب‌های تهران که به 8 زن تجاوز کرد

0 425

مرد جوان که در میان تبهکاران به «جانور تهران» معروف شده بود، سوار بر خودروهای مسروقه در خیابان‌های شهر راه می‌افتاد و زنان را می ربود. این جانی سرانجام به جرم 8 فقره آدم ربایی و تجاوز به زنان جوان دیروز در برابر قضات دادگاه کیفری تهران قرار گرفت تا در حضور چند نفر از زنان و دختران ربوده شده، محاکمه شود.‌

Image result for ‫تجاوز‬‎

این جانی شب‌های تهران زمانی دستگیر شد که مأموران او را با خودرویی مسروقه دیدند و دستگیرش کردند. تعقیب متهم زمانی در دستور کار مأموران قرار گرفت که یک خانم دکتر جوان به مأموران خبر داد خودروی مزدا 3 او سرقت شده‌ است.

این بانوی پزشک در بازجویی به مأموران آگاهی گفت: آن شب من از مطب بیرون آمدم و متوجه شدم خودروی مزدا 3 متعلق به خواهرم که من سوارش می‌شدم به سرقت رفته است و سارق به جای این ماشین یک مزدا 3 دیگر گذاشته که کاملاً خراب بوده و شیشه‌هایش شکسته بود.

با این شکایت مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای آغاز کردند و متوجه شدند همین مزدا 3 که در محل خودروی خانم دکتر پارک شده سرقتی است و گزارش سرقت این ماشین را هم که متعلق به یک بانوی دیگر است چند روز قبل داده‌اند.

به این ترتیب مأموران به جست وجو پرداختند و زمانی که در حال گشتزنی بودند همین سارق را سوار بر یک خودروی مسروقه دیدند و به تعقیبش پرداختند. هرچند مرد سارق تلاش زیادی ‌کرد که از دست پلیس فرار کند اما در نهایت یک راننده تاکسی سد راه خودروی مسروقه شد و مأموران متهم را دستگیر کردند.

این متهم 25 ساله به سرقت دو خودروی مزاد 3، و یک پراید اعتراف کرد.

پرونده این سارق با صدور کیفرخواست به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و سرانجام پای میز محاکمه ایستاد.

در این پرونده 12 نفر شاکی بودند که از میان آنها سه نفر در دادگاه حاضر بودند. شاکی اول همان بانوی صاحب مزدا 3 بود که شکایت خود را مطرح کرد.

سپس دومین شاکی در جایگاه قرار گرفت، او که از سوی متهم مورد تعرض قرار گرفته بود، گفت: من از مدرسه دخترم به سمت خانه می‌رفتم یک پراید جلوی پایم توقف کرد اول فکر کردم که مسافرکش است چون ماشین خیلی کهنه‌ای بود سوار شدم.

او ناگهان مسیرش را عوض کرد وقتی اعتراض کردم گفت که می‌خواهد ترافیک را دور بزند. به او گفتم ماشین را نگه دارد و او یکدفعه سمت من برگشت از دیدنش ترسیدم. خیلی کثیف و بهم ریخته بود وقتی دید من ترسیده‌ام گفت می‌خواهد دنده عقب برود اما به طرفم هجوم آورد بعد پیچ‌گوشتی را روی کمرم گذاشت و تهدیدم کرد. خیلی به او التماس کردم. گفتم من شوهر و بچه دارم اما توجهی نکرد به سختی خودم را از ماشین بیرون انداختم و فرار کردم.

اما شاکی سوم که خواهر همان خانم دکتر جوان بود، گفت: ماشین من دست خواهرم بود و با آن رفت و آمد می‌کرد تا آنکه به من گفت ماشین سرقت شده‌ است این متهم به آن خسارت سنگینی وارد کرده و من خواستار مجازات او هستم.

قاضی کی‌خواه رئیس دادگاه خطاب به متهم گفت: در میان بزهکاران و مجرمان دیگر تو به جانور تهران معروف شده‌ای و تو را یکی از مجرمان خطرناک می‌دانند، تو متهم هستی 8 فقره آدم‌ربایی و تجاوز به عنف و 6 فقره سرقت خودرو داشته‌ای و بخشی از اتهام تو هم نگهداری ماده مخدر شیشه است که در دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود.

متهم گفت: من اتهام تجاوز را قبول ندارم. این زنها دروغ می‌گویند من با کسی کاری نکرده‌ام.

قاضی گفت اما در چند مورد پزشکی قانونی تعرض به زنان را تأیید کرده‌اند.

متهم جواب داد: یکی از این خانم‌ها، زنی بود که با من رابطه داشت و ما از قبل با هم دوست بودیم اما دیگران دروغ می‌گویند. اتهام سرقت خودرو را قبول دارم و به خاطر اعتیادم این کار را کرده‌ام.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او قضات برای تصمیم‌گیری درباره این متهم وارد شور شدند.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/tM75Z
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.