واکنشِ پدرِ روح‌الله زم به خبرِ دستگیری پسرش

0 214

به گزارش مجله روزگار به نقل از انصاف، پدر روح الله زم می‌گوید که در جریان آمدن فرزندش به ایران و بازداشت او نبوده است و موضوع را از زیرنویس تلویزیون متوجه شده است.

حجت‌الاسلام زم

حجت‌الاسلام زم در پاسخ به اینکه آیا در جریان آمدن فرزندش به ایران بوده است یا نه گفت: من اصلا در جریان جزییات نیستم و کلیت موضوع را هم از زیرنویس تلویزیون خبردار شدم. ما تقریبا با ایشان در این مدت‌ها حالت قهر داشتیم و تنها گهگاهی نصیحت و پیغامی برایش می‌فرستادیم.

او در پاسخ به اینکه در فیلم مستند چند ماه پیش صداوسیما آنچه نشان داده شد این بود که با شما در ارتباط بوده است، گفت: در آن مستند به ما و خانواده‌ی ما ظلم شد ولی ما چون نظام را از خودمان می‌دانیم و دوست داریم نه اعتراض کردیم و نه چیزی گفتیم؛ معتقد بودیم که این را هم خدا خودش هم می‌بیند و هم می‌شنود.

زم در پاسخ به این سوال که «فرزندش پیش از آمدن به ایران آیا پیامی نداده است و چیزی درباره‌ی دلیل آمدنش که عجیب هم هست نگفته است؟»، گفت: دنیا دار مکافات و مجازات است؛ این را خداوند متعال و همه‌ی بزرگان گفته‌اند. بالاخره این دنیا، دنیای امتحان آدم‌هایی است که رد آن زندگی می‌کنند. خوب و بد باید امتحان دهند و آنها که بد کردند مجازات شوند.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/n6QJz
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.