استانداران و فرمانداران در آماده باش کامل در برابر ویروس کرونا

0 359

معاون اول رئیس جمهور گفت: همه استانداران و فرمانداران برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور در آماده‌باش کامل باشند.

جلسه بررسی راهکار‌های پیشگیری از ورود ویروس کرونا و مقابله با این ویروس عصر امروز (جمعه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

 

جهانگیری در این جلسه با تاکید بر اینکه اصلی ترین موضوع سلامت مردم است و هیچ مصلحت دیگری را نمی‌توان نسبت به این موضوع ارجحیت داد، گفت: دولت موضوع حفظ سلامت مردم را وظیفه ای قانونی و ملی برای خود می داند که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست و مردم کشور اطمینان داشته باشند که دولت در اینگونه شرایط با جدیت در صحنه حضور دارد و با تمام توان اقدامات لازم را برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به کشور انجام خواهد داد.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از دولت چین بخاطر انجام تمهیدات و کنترل های لازم برای جلوگیری از انتشار این ویروس، اظهار داشت: چین شریک نخست تجاری ایران است و روابط صمیمانه ای میان دو کشور وجود دارد و ایران آمادگی دارد کمک‌های مورد نیاز در حوزه پیشگیری و درمان را به این کشور ارائه دهد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه همه استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و سایر دستگاهها باید برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور در آماده باش کامل باشند که لازم است وزیر کشور در این خصوص دستورات لازم را به تمام استانهای کشور بخصوص استانهای مرزی ابلاغ کند.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/o239A
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.