ایده‌های جالب و جذاب برای کادو روز سینما

0 242
در تقویم شمسی روز مخصوصی برای برنامه نویسان اختصاص داده شده است تا در این روز مردم از برنامه نویسان به دلیل زحمات زیادشان تشکر کنند. معمولا شرکت‌های نرم افزاری و خانواده‌هایی که در بین اعضای خود برنامه نویس دارند جشنی را برگزار کرده و کادوهایی را به عنوان هدیه روز برنامه نویس به فرد مورد نظر تقدیم می‌کنند تا اینگونه از زحمات وی تقدیر کنند.  تاریخ روز برنامه نویس در تقویم شمسی امسال (1398) 22 شهریور است. اگر شما هم می‌خواهید در این روز هدیه‌ای برای برنامه نویسان تهیه کنید این مطلب را دنبال نمایید تا بهترین ایده‌های هدیه را بدانید.

بهترین کادوها برای روز برنامه نویس

ایده‌های بسیار مختلفی برای هدیه روز برنامه نویس وجود دارد ما در این مطلب سعی کردیم هدیه‌هایی را به شما معرفی کنیم که هم کاربردی باشند و هم جذاب و متفاوت. همراه ما باشید تا این ایده‌ها را مرور کنیم.

1- گوشی هوشمند:
اگر مشکل هزینه ندارید و می‌خواهید برنامه نویس خود را سوپرایز کنید بهترین ایده برای شما گوشی‌های هوشمند خواهد بود. این هدیه بسیار گران است ولی مطمئن باشید که هدیه گیرنده از دیدن آن بسیار خوشحال خواهد شد. به عنوان مثال می‌توانید مدل‌های جدید برندهای اپل، سامسونگ را خریداری کنید. به دلیل اینکه برنامه نویسان بسیار با گوشی خود درگیر هستند و حتی برخی کارهای خود را نیز با آن انجام می‌دهند به روز بودن گوشی برایشان بسیار مهم بوده و این هدیه می‌تواند کاملا وی را راضی کند.

2- موس و یا کیبور:
این دو، ابزارهایی هستند که یک برنامه نویس هر روز با آن‌ها سرکار داشته و کارهای خود را با این ابرازها پیگیری می‌کند. امروزه موس و کیبورهای مخصوصی برای برنامه نویسان طراحی شده‌اند تا بتوانند کار این افراد را راحت‌تر کنند، موس و کیبورهایی که با انواع معمولی این ابزارها متفاوت بوده و برخی قابلیت‌های خاصی دارند. اگر می‌خواهید یک هدیه کاربردی خریداری نمایید این دو وسیله می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد.

3- شکلاهای سفارشی:
شکلات‌های سفارشی یا همان شکلات تبلیغاتی را می‌توان متفاوت‌ترین ایده برای کادو روز برنامه نویس دانست. حتما فرد هدیه گیرنده از دیدن آن غافلگیر شده و به قول معروف سوپرایز خواهد شد. همانگونه که در نامش نیز می‌بینید این شکلات‌ها سفارشی خواهند بود یعنی دقیقا مخصوص شما تولید خواهند شد. به این صورت که شما طرح، مدل و حتی متن مورد نظر را درخواست خواهید کرد و دقیقا همان شکلات با مشخصات درخواست شده برای شما تولید خواهد شد. حتی شما می‌توانید طرح بسته بندی و نوع جعبه را نیز سفارشی کرده و یک هدیه مخصوص به خود را سفارش دهید.
همین حالا به سایت شوکو برند مراجعه کرده و هدیه مخصوص خود را سفارش دهید. هزینه این هدیه نیز بسیار مناسب بوده و قطعا شما از دیده هزینه آن تعجب خواهید کرد.

4- کارت بانکی:
با دادن کارت هدیه بانکی شما می‌توانید حق انتخاب را به وی هدیه دهید. البته که معمولا ما این نوع هدیه دادن را پسند نمی‌کنیم ولی برای کسانی که نمی‌توانند تصمیمی بگیرند که چه هدیه را خریداری نمایند کارت هدیه بانکی بهترین انتخاب خواهد بود. با این کار وی می‌تواند دقیقا وسیله‌ای را که مورد نیاز خود است را تهیه کند.

5- کیف لپ تاپ:
آخرین هدیه‌ای که به شما معرفی خواهیم کرد کیف لپ تاپ است. از آنجا که معمولا تمامی برنامه نویسان لپ تاپ داشته و کارهای خود را در آن انجام می‌دهند هدیه دادن یک کیف لپ تاپ مناسب می‌تواند ایده خوبی باشد. دقت داشته باشید که در خرید کیف لپ تاپ باید سلیقه هدیه گیرنده را لحاظ کنید. شما می‌توانید سلیقه وی را از روی کیف‌های قبلیش حدس بزنید. این هدیه برای افرادی که به تازگی کیف خریداری کرده‌اند ایده خوبی نیست.
5 ایده ناب برای هدیه روز برنامه نویس را خواندید. امیدواریم که ایده‌های بیان شده از طرف ما را پسندیده باشید. ممنون که با این مطلب نیز همراه ما بودید.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/bYXG
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.